Gå til innhold

Å gå uten bh

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør det når jeg subber rundt hjemme, eller hvis jeg skal en kjapp tur i butikken med jakke på... Kan muligens gå uten bh hvis jeg går en tur også, men det kommer an på hva jeg har på meg... Går ikke uten bh på jobb eller ute med venner...

Kommer jo litt an på puppene også da... Jeg har små pupper, som ser ut som små fjelltopper uten bh. Ikke pent! Med bh blir de formet pent runde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det når jeg er hjemme og når jeg jobber i hagen, og når vi går tur på fjellet i tre lag ull og fleece, men aldri ellers, og aldri foran annet en kjernefamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under kjoler der bh ville synes.

Jeg har små pupper så er ingen krise å gå uten, men pleier å gå med på jobb da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri uten bh. Har store bryster og det ser ikke pent ut, i tillegg til at det ikke er behagelig når de henger og slenger.

Synes også det ser billig og ulekkert ut når jeg ser kvinner som helt tydelig ikke har på seg bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun hjemme sen kveld, natt og tidlig morgen :) Jeg har hengepupper og synes det er litt ubehagelig å gå rundt uten BH, det blir svett, ser fælt ut under klær og føles ikke helt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går uten under topper eller kjoler, som bhen vil synes i. Når jeg har dusja om kvelden og tar på meg kosedressen, da dropper jeg den. Sover selvfølgelig også uten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre og puppene var mer spretne gikk jeg ofte uten, selv med en c-cup. Jeg synes det er en kvinnes rett å slippe å gå med dette stramme ekle plagget dersom det egentlig ikke trengs for å gi støtte.

Etter amming trenger jeg BH til mine slengpupper. Det er ubehagelig å gå uten hvis jeg skal orke å hoppe og løpe og leke.

Jeg synes det er sexy med kvinner som tør å gå uten BH. Det viser selvsikkerhet og mot til å svømme motstrøms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går sjeldent med bh. Det er svært sjeldent jeg synes det er nødvendig. Så lenge det er mer behaglig å gå uten bør man vel gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk er helt gærne på det med bh nå. Om man ikke går med vattert bh f.eks. vil brystvortene kunne sees og det også er visst helt grusomt..

Men ærlig talt, jeg gidder ikke polstre puppa for at folk skal slippe å se noe som er helt naturlig. Det blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå når puppene r så ømme og har vokst nesten to størrelser klarer jeg rett og slett ikke å gå med bh mer enn nødvendig! men nå er de jo faste og fine og runde.. min kjære kaller dem perfekte akkurat nå! det som før var en beskjeden håndfull har nå blitt en fyldig c! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...