Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg boikotter dyrebutikken vi alltid har brukt fordi jeg tilfeldigvis så innehaveren "glemte" å plukke opp dritten etter bikkja si. Attpåtil rett utenfor barnehagen vår. FY! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Vi har "post-i-butikk" hvor personen som betjener kassa i butikken også skal betjene posten. For et par mnd siden var kassadama stresset og sur og glefset etter meg da jeg stilte meg i posten. Jeg handler ikke der mer. Ellers er jo dette en liten plass og på mange områder er jo alternativet netthandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg blir vel ikke direkte fornærmet, men om jeg opplever dårlig eller manglende service, frekke ansatte eller ansatte som ikke har peiling på tingene de selger, så går jeg ikke dit mer. Sist jeg skulle kjøpe vaskemaskin, så gikk jeg til en stor kjedebutikk. Jeg hadde lest litt på forhånd, og sto og vurderte tre maskiner mot hverandre da en ekspeditør kom. Jeg spurte han om hva som var forskjellen på maskinene, og om han kunne si noe om dem. Da begynte han å lese høyt for meg det som sto på plakatene! Da jeg sa at jeg hadde lest dem, men lurte på ting som kapasitet, levetid, om det var noen forskjell i vannforbruk osv så han ut som et spørsmålstegn. "Kan du si meg noe som helst om forskjellene på disse maskinen, som IKKE står på plakaten?" spurte jeg da, høflig og pent. "Den ene er grå, og de to andre er hvite!" sa han. Da dro jeg til en annen, mindre butikk, og fikk god hjelp, vettuge svar og rask levering. Den store butikken gidder jeg ikke kaste bort tid på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Det skal lite til før jeg slutter å handle i en butikk. Nærbutikken min bruker jeg ikke da enkelte av personalet der bare må kommentere alt en handler. Jasså, dere skal kose dere med sjokolade i dag??? Hater å føle at jeg må ha en forklaring klar når jeg handler chips på en tirsdag... Elektronikk butikker boikotter jeg glatt hvis de ikke har kunnskaper om det de selger. Blir rimelig provosert når jeg skal kjøpe noe og har mer kunnskaper produktet enn de som selger det. Jeg hører også på hva andre kunder forteller og dersom noen har blitt dårlig behandlet eller fått dårlig service unngår jeg den butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå