Mamma Mummi Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Blir så utrolig frustrert, tante Rød dukker like trofast opp hver mnd, har så fine sykluser på 30-31 dager, prøver og prøver, men... Har time hos spesialist om et par uker, er ferdig med blodprøvene, og sambo har bidratt med sædprøve. Hvorfor vil det ikke lykkes??? Blir så skuffet hver eneste mnd, selv om jeg innerst inne vet at mensen kommer, kjenner det i hele kroppen...
esperanza84 gravid:) Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Mamma Mummi: jeg vet hvordan du har det! Det skulle ta 15 måneder før vi klarte det, og det kom nesten som et sjokk! Håper dere finner ut hva som gjør at dere har vanskeligheter, hos oss var det redusert antall sædceller i sæden til mannen, men vi klarte det på egenhånd, trass i dette. Så dere kommer nok til å lykkes, det er jeg helt sikker på!!! Ønsker deg masse lykke til! stor klem
Ship shape Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 Samma her. Tante rød dukka opp igjen. Blir så lei mæ og frustrert hver gang og strever med å sove for tankene bare svirrer. Hva om jeg ikke kan få barn? Hva slags blodprøver har du tatt?hos fastlegen din? Lykke til hos spesialist. Er godt å se at det er andre her som er i samme situasjon. For har ingen å prate med eller spørre om råd. Blir så usikker. Flott forum!
Mamma Mummi Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2011 Jeg har tatt blodprøver (hormonprøver på ulike dager i syklus) hos Medicus. Blodprøvene viser at jeg har " for tidlig " eggløsning, har allerede hatt eggløsning viser blodprøven tatt på dag 10. Har vært på ultralyd hos Medicus, og skal gjennom kontrastundersøkelse av livmor og eggstokker snart. (håper tante rød ikke dukker opp denne mnd!)
mulder Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Vi har vært i samme båt... det tok oss nesten to år før skuddet satt. Ikke gi opp, føler med deg.
3 små skatter Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Samme her, fikk mensen i dag Da blir det ny runde med pergo om 5 dager...igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå