Gå til innhold

Da er det på'n igjen..

Fru.Antonsen

Anbefalte innlegg

Fikk her forleden vite at jeg er ihht Clearblue 2-3 uker på vei. Har to nydelige barn på 3,5 år og 7mnd så det her var ikke planlagt.

Har veldig blandede følelser akkurat nå, abort er et ikke tema siden vi er gift og får bare ta konsekvensene av våre handlinger. Tredjemann er ønsket men kunne ventet litt til syns jeg/vi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Et sjokk nå med en gang, ja det er jeg sikker på. Men jeg er sikker på at du får sortert følelsene litt etter hvert, og at ting faller mer på plass. Du har god tid til å forberede deg!

Dersom dette blir den siste må du jammen nyte svangerskapet ( når sjokket har lagt seg.. ) Jeg venter også nr 3, sistemann.. Det er litt vemodig å tenke på at det blir siste gang!

Ta aldri ting i livet for gitt! Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk "Skrømti" :) Er ikke en bedre følelse enn å bære den hemmeligheten i magen som bare du kjenner ;) Og jeg vet at jeg kommer til å glede meg masse til krabaten kommer til verden faktisk rundt min bursdag i mars etter mine beregninger. Håper jeg får en sønn denne gangen her siden jeg har to fantasiske jenter.

Mange takk for lykke ønskningene hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skjønner at dere fikk sjokk. Er ikke det første man tenker på når man har baby fra før. Jeg ble gravid med nr 2 når jenta vår var 10 mnd og det gikk helt fint.

Ønsker deg et flott svangerskap og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...