Gå til innhold

dilemma..:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bor sammen med en mann som har 2 gutter fra før og vi har en sammen. Han eier hus,bil og alt som er...jeg ingenting.

 

Nå er situasjonen nesten blitt uutholdelig og jeg vurderer å flytte. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre det, jeg står jo på bar bakke med barnet. Begynner i jobb over nyttår(permisjon nå).

 

Noen som har hatt det slik og har noen tips?skal jeg bite tenna sammen for barnets skyld?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du skal bite tenna sammen kommer jo an på hva slags problemer dere har da. Om han slår deg eller er missbruker deg verbalt eller er slemm mot barnet deres så syntes jeg ikke du skal bite tenna sammen. Men om dere krangler om hvem som skal gå ut med søppla så burde du kanskje tenke deg om et par ganger.

 

Uansett, om det er så ille at du bør komme deg vekk så kommer du til å klare deg. Garantert. Kanskje det blir tøft, men du kommer joikke til å være uten tak eller mat. Du bor jo i Norge"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal bite tenna sammen er umulig å svare på uten å kjenne situasjonen og forholdet du lever i.

 

Første skritt kan være en telefon til familivernkontoret, en samtale der kan åpne mange dører, både på den ene og den andre måten. Om ikke annet skjønner mannen alvoret og hvor ulykkelig du er i forholdet.

 

Om du velger å gå vil nav hjelpe deg økonomisk, de stiller depositumsgaranti til leilighet og du vil få støtte og hjelp til å klare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=)

 

jeg får ikke respekt i det hele tatt og han mener jeg kan nesten ikke kreve det heller.....:S

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...