Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #26 Del Skrevet 27. juni 2011 Min far er 80, og har røyka i over 60 år. Han røyka inne da vi ungene var små. Han røyka inne da barnebarna var små. Men nå, da han har blitt oldefar, DA går han faktisk ut og røyker. Så selv meget gamle hunder kan lære nye triks:) Men om han ikke hadde gått ut så hadde han neppe blitt nekta å få besøk av oldebarnet de få timene det er aktuelt i året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #27 Del Skrevet 27. juni 2011 Her er det bare mine foreldre og mi mormor som røyker, så det er ikke et problem i det daglige siden vi bor to timers kjøring fra de. Men når vi er på besøk der så forventer jeg faktisk at de går ut å røyker! Pappa er en stor røyker, tenner nesten den ene røyken med den andre, blææææh! Når jeg vokste opp var stua nesten tåkelagt av røyk av og til, å det vil jeg ikke at mine unger skal utsettes for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2011 #28 Del Skrevet 27. juni 2011 02.00 Jo det er skadelig å være så tett en røyker. Det er også derfor røykere ikke skal samsove. De kan drepe ungen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå