Gå til innhold

Hva feiler det denne dama egentlig?? En blogg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HI, hva feiler det deg egentlig??

Du finner en blogg som omhandler et alvorlig tema, og det første du tenker på å gjøre er å prøve å drite ut denne stakkars jenta på BIM.. Fantastisk god avgjørelse. Du må være stolt av deg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har bulimi! Det er det som feiler denne jenta!

Man er ikke så veldig positivt innstilt til mat når man har spiseforstyrrelser så at hun skriver om mat som hun trykker i trynet osv så skjønner jeg det godt!

 

Bra det er noen som tør å være åpen om det å ha en spiseforstyrrelse! Skulle vært flere som turte å fortelle om sånne ting.

Hadde jeg vært like tøff så hadde jeg fortalt om det jeg har slitt med for det er utrolig mye fordommer ute å går. Nettopp på grunn av uvitenhet da det ikke er så mange som går frem med hvordan det er å leve med en av disse tabubelagte sykdommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være 32 år, sånn som du ordlegger deg..wannabe EMO?

Det å sette inn engelske ord som issues er også en temmelig barnslig greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere skal kutte ut denna uthengiga av personer som sliter med seg selv, særdeles ukult og lite medmenneskelig. Jeg kjenner henne såvidt i det virkelige livet, hun er ei utrolig snill og god jente, desverre med veldig mange problemer, men hun sier aldri noe vondt om noen, og hun fortjener søren meg ikke å bli diskutert på denne måten av folk som ikke aner hvem hun er engang. Gi faen med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår heller ikke hvordan dere kan påstå at denne dama har bulimi? Det er veldig ufint å si sånt uten at huin har skrevet det sort på hvitt selv. Hun virker ikke som en type som skriver blogg for å fortelle om problemene sine, tvert i mot. Bulimi er en skambelagt sykdom som de ferreste "skryter" av. Nå har ikke jeg lest så mye av en nok en intetsigende blogg,men jeg kan fortelle at i helgen inntok jeg (på en kveld) ca 500 g sjokolade, 1 liter is, 250 g pistasjenøtter mm. Dette er ikke uvanlig av meg på en fredagskveld. Jeg har en bmi på 19 og spiser rikelig til alle måltid. Ikke er jeg treningsfanatiker heller. Og jeg har ikke bulimi.

MEN, jeg har hatt bulimi og anoreksi for en del år siden, hadde bulimi i 10 år, hardt rammet. Så litt innsikt vil jeg påstå at jeg har selv om alle sykdomsbildene innen spiseforstyrrelser er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh.. Tror ikke du kan sette deg inn i livet til en med spiseforstyrrelser 00:17! Kjenner en del som sliter med bulimi/anorexi og overspising, og mange av dem skriver blogg om sitt liv med det. Det er ikke bare en påminner til seg selv, men det er en åpning i "tabu prospektet" som vi fortsatt sitter fast i, Alle mener at vi som har spiseforstyrlese eller er selvskadere, skal holde tett, holde munn og late som vi ikke sliter, og samtidig forventes det at vi åpner opp og prater ut, for å få bukt med problemene våre?! Blogg er en bra måte for oss å få stemmerett på. Og at du kan sitte her og si at hun kødder, viser jo hvor stor innsikt du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...