Gå til innhold

Hva feiler det denne dama egentlig?? En blogg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva det feiler henne?

Hun har bulimi og hun skriver om det.

Syntes hun er sterk jeg som er så åpen om en sykdom som er tabu.

 

Hva i all verden har det med saken å gjøre at hun er 29 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skjønner jo det ganske kjapt etter å ha lest litt da. 6 sjokoladebolle og 5 atkinsbarer er ikke normalkost for noen som helst.

 

Er ikke noe tvil om at hun sliter med bulimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg også! Men vi vet jo ikke noe om hennes forbrenning, hva annet hun spiser eller hvor mye hun faktisk trener. Hun trenger ikke å ha bulimi selv om hun er hekta på boller og atkins barer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver om matorgiene, men ikke om spyingen ...

 

Eller kanskje hun skriver om hva hun fantaserer om å spise, men ikke gjør fordi hun har anoreksia? De tenker på mat hele tiden, men nekter seg selv å spise.

 

Tydelig at hun ikke er helt frisk ihvertfall, stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt på seg 10kg på noen måneder...har spisefortyrelse jo..har skrevet om det...men måten hun fortsetter å skrive ting på og alt hun sier er bare merkelig..første gang jeg leste bloggen hennes så trodde jeg det var mer en treningsblogg...men så leste jeg mer...ja..ikke forstår jeg.

Men godt vi er forsjellige ja!!!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære HI..

Jeg har ikke lest bloggen, vil bare kommentere at litt av poenget med bulimi er jo nettopp dette; null kontroll over matinntaket og fokus på mat. De har et sykelig forhold til mat, og spiser og spiser for så å kaste det opp. Så det er da likegyldig om hun er 19, 29 eller 39, dette har kommet helt ut av kontroll, det er derfor det kalles en sykdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære 19.35

 

Jeg har selv hatt anoreksi/bulimi da jeg var yngre.

Og det er stor forsjell på spisefortyrrende som på alle andre.

Det at hun har bulimi er jo greit, det er måten hun skriver ting på som jeg reagerer på siden hun er 29år!!

Det var poenget mitt.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis DU HI har selv hatt bulimi (noe jeg ikke tror noe på) hadde du ikke hengt henne ut. Jeg har selv slitt lenge med dette og kjenner meg veldig godt igjen i hvordan og hva hun skriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er da mer som er feil her.

Inntrykket mitt er at dama generelt sliter med utseende og selvbilde.

Såvidt jeg kan se og lese meg frem til har hun også følgende;

Tatt botox i ansiktet, restylan i leppene, silikonpupper... Hun har jo heller EGENTLIG ikke langt blondt hår...

 

Issues sier jeg bare.

Pen jente med en hel haug med issues...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i all verden.

Hun er jo SYK, hun har BULIMI. Da har man automatisk en del issues da skjønner du.

 

Og, hvis du leser litt rosablogger så ser du kjapt at det ikke kun er denne dama som har bleket hår, restylane, silikon, og botox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.40...tro hva du vil, hvorfor skulle jeg lyve?:)

Jeg er heldigvis frisk nå:=)

Jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det hun skriver fra da jeg var syk..tror du virkelig at alle bulimikere er like selv om de sliter med maten??

Henger seg ut gjør hun vel selv med å skrive den bloggen????!

Jeg synes bare hun er merkelig,kjenner henne ikke.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ikke "hatt" spiseforstyrrelse. Det er noe man har livet ut. Selvom man klarer å styre seg.

 

Du er neppe noe offer for det, HI. FOr da hadde du faen ikke skrevet noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du virkelig har hatt bulimi så må du vel skjønne at da har man det ikke bra med seg selv!!!

Du kan umulig ha hatt så store issues du hvis ikke du klarer å sette deg inn i tankegangen hennes.

Du er sikkert bare en wannabe EMO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at hun spiser 10 boller og får vondt i magen. Hva er galt??

Osv osv...slike ting som hun skriver reagerer jeg på.

Ett voksen menneske på 29år skriver "åh har spist 15 boller og har vondt i magen? Hva skjer?"

Eh..hallo?

Det var poenget mitt.

Ikke at hun har bulimi.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da sier jeg IGJEN at hun har alvorlige ISSUES!!!!

Og hvis du som så påståelig mener at du "har hatt" spiseforstyrrelser bør jo skjønne det!

Jeg er 32 og har slitt lenge. Jeg er så godt som "frisk" nå, men kjenner meg veldig igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt bloggen hennes lenge. Ja, hun har bulimi (skrevet såvidt om det et par ganger), men prøver å få bukt med sykdommen... Til tider spiser hun veldig sunt og trener mye, andre ganger er det null trening og fråtsing med det som følger med...

 

Jeg synes veldig synd i henne. Hun var virkelig ei nydelig jente før operasjonene, bleka hår, falsk farge, restylane her og der osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi: sliter med å tro du har hat bullimi, har selv slitt med dette i 11 år, og slikt du sier er kvalmende.

 

At en 29 åring skriver "hva er galt?" etter å ha spist 10 boller (selv skriver hun ikke at hun har vont pga boller, men pga sånn atkens barer? Hallo, hun sier det jo selv, hun spiser fint 10 boller pr dag, så det har ingenting med bollene å gjøre.

 

Desuten, man blir ALDRI helt frisk fra en spiseforstyrrelse, enda jeg har slitt med bullimi i 11 år, er det 7 år siden jeg sist frådset og kastet opp, men tankene rundt hele bullimien, og de bulimiske tankene, de sitter fortsatt den dag i dag. Psykologen min "friskmelte" meg da jeg hadde gått tre år uten frådsing/spy, og hennes komentar " nå er du så frisk som du noengang vil bli, husk, dette er noe som vil følge deg livet ut, en spiseforstyrelse blir man aldri 100% kvitt"

Min mor hadde anorexia når hun var 11-17 år, og hun sliter fortsatt den dag i dag, og hun er 58 år! Som sagt, man blir aldri 100% frisk fra dette.

Og hadde du slitt selv før, ville du ikke påpekt noe som helst ved henne! Alle med spiseforstyrelser sliter på sin måte, og takler det på sin måte, hadde du slitt, hadde du vist dette.

 

Synes det er lite respekt i måten DU henger henne ut på, for det gjør hun IKKE selv med den bloggen, hun prøver bare å takle en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Hi køddet, hadde hun ikke dratt noe om ei som sliter med en spiseforstyrelse, gjør hun det, så eier hun hverken empati eller sosiale antenner, og samme med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...