Lille persille* Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Mini sliter sånn med treg mage og eneste som funker er å ha malt i grøten. Fikk et tips om å gi linfrø, men er usikker på om jeg kan gi henne dette? Børe de knuses eller gis hele? Hvor mye? Føler for å begynne å trappe ned med malten da det er så masse sukker/kalorier i det.
littlefairy Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Her står det litt om trege mager... Står også: Vær forsiktig med kli og linfrø til barn under 1 år. http://www.baby.no/mat/barnemat/magejustering/
littlefairy Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 La merke til at det sto jo ikke så veldig mye der, men da fikk du hverfall litt svar på det du lurte på
Steget Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror det er linfrø i brødet som vi pleier å gi til vesla vår på 11 måneder. Det går fint det, men det ikke store mengdene det er snakk om. Jeg visste ikke at det regulerte magen, og det har hun slitt med hele veien. Det har blitt bedre i det siste - kanskje pga brødet?!
FrkChihiro Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Nå vet jeg jo ikke, men synes det høres skummelt ut med linfrø til en baby. Kan ikke det stoppe opp enda mer om man ikke får i nok væske? Min (på seks mnd) sliter også mye med magen, men mye sviske og noen teskjeer med ufortynnet malt om dagen holder det relativt godt i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå