Gå til innhold

Dere som har hatt lange babyer, små barn, er de fortsatt lange?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt som fra han var tre måneder har vært ganse lang. Nå er han snart halvannet år, og er 91 cm. Han vokser fortsatt mye. Når roer det seg vanligvis? Kommer han sannsynligvis til å bli en lang gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å ha hørt at rundt 3 årsalder så pleier de fleste å være rundt samme str. Men selvfølgelig vil alltid noen være litt kortere eller litt lengre enn de andre. Min gutt ble født lang og er fortsatt lang for alderen - han bruker str 98 og er 17 mnder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en en gutt som var litt over normalt lang ved fødsel (52 cm), men som skjøt i været og fortsatte å vokse. De andre barna var også litt over normalt lang ved fødsel og strakk seg fort, men flatet ut og stabiliserte seg igjen rundt 9-12 mnds alder. Nå er gutten som alltid har vært lang blitt 8,5 år, og han er fortsatt veldig lang. Han er 147 cm nå, og alltid den høyeste på sin alder. Han er like høy som sin ganske gjennomsnittlig store fetter på 12 år. Vår gutt var 84 cm da han var 11 mnd, og 97 cm da han var 2 år. Jeg husker ikke lengden ved 18 mnd, men ser ut for å være mye samme som din gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sies jo at den lengden barna har når de er 2 år skal ganges med 2 så får du den høyden som de blir når de blir voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...