Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 jeg har termin 28 sept. skal velge 57 uker med 80 % dekningsgrad.pappaen skal ha siste delen, nå er min permisjon over da? er det vanlig å ta ut ferie på slutten av permisjonen, tenkte isåfall å ta 5 uker. Hvis det er noen tålmodige sjeler som kan sette opp regnestykket så jeg kan kontrollere det mot mine papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Du skal ha 57 uker. Av disse må (minst) 3 tas før termin og 12 skal far ha. Da er det 42 uker igjen. Da kommer jeg til at permisjonen din er over 18.juli 2012. Om du legger på 5 uker så blir det til 22. august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Du får 45 uker permisjon, er bare å telle 45 uker fra permisjonsstart og fremover. Føder du før termin mister du resterende av de 3 ukene før termin.. Jeg kommer fram til at du er ferdig med permisjonen 17.juli 2012... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 tusen takk dere, jeg har bommet med 3 uker... da så det litt riktigere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå