lykkeligfru Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Hei Lurer på hvor jeg kan kjøpe/bestille badedrakt eller evt bikini for gravide? Var på h&m å spurte i går, men de hadde ikke det.. Er 26 uker på vei, og har STOR mage... Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NostraStoria Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Vanlig bikini passer en vanligvis som gravid også - jeg gjør det og jeg er STOR! Men puppene er jo større nå, så kjøpte en ny i større str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mitzi¤ Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 På ebay.co.uk har de stoooort utvalg Og det tar ikke så lang tid å få d levert heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hildis :) Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 hei jeg er også uker på vei. og jeg kjøpte denne: http://nelly.com/no/mammakl%C3%A6r/kl%C3%A6r/badet%C3%B8y/mama-licious-100226/hanne-tankini-box-6474-74/ vet ikke om den blir brukt før jeg får prøvd den, skulle gjerne hatt en mer spenstig farge, men de hadde bare den og svart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 27. juni 2011 #5 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg bruker helt vanlig bikini jeg =) Den passer uansett og så får magen litt farge også =) Liker ikke badedrakt med mindre jeg er på jobb i svømmehallen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma i lykkerus Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Denne synes jeg er kjempeflott! Helsesøster sier man skal tenke på magen som et boblebad for ungen som sommeren, jeg vil dekke til magen i sommer. http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Bad-strandplagg-Badedrakter/Vertbaudet/_/N-fj0Z1z13zxaZ1z141xe?Nr=322170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå