ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 endelig kom min tr.. på dag 42 !! så var nok en forsinka el.. da er det bare å gjøre seg klar for å ta pergo igjen det gjore seg nok med en uke ferie for meg selv der jeg har gjort så utrolig mye og ikke har hatt tid til å tenke på såå mye baby greier som jeg har gjort så nå er det to heftige jobbeuker, og satser på at el kommer nå når jeg skal være litt opptatt og ikke kommer til å tenke så mye på det! lurer på om jeg skal teste etter el eller ikke.. men får se lykke til til dere andre
Happy H Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Så bra:) lykke til tyrjente88.. Hjelper ofte å tenke på litt andre ting.. Tankenskraft e ein finurlig ting:) krysser fingre for deg og satser på du snart er gravid:)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2011 ja, er helt utrolig hva tankeene dine kan gjøre med kroppen vår hvordan går det med deg nå da? ikm snart?
Happy H Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Ikm i uke 27 rundt 06-07.07.. Så venter i spenning:) har et avslappet forhold til det men føler meg veldig positiv:)) Er i vår første offisielle pp,så har jo ikke ventet lenge. Men har på den andre siden vert uten prevensjon lenge uten å bli gravid. Er først nå vi prøver hardt;)
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2011 spennende da gleder meg til oppdatering jeg har da ikke blødd noe mer!! så jeg skjønner ikke så veldig mye nå! for hadde forsinka el, og trodde den var torsdag for en og halv uke siden,, og ikm skulle være nå torsdag som kommer.. så får bare vente å se om det tar seg opp i de neste dagene! har ikke noe menssmerte som jeg bruker å ha de første dagene heller.. så nå utover dagen ble jeg litt usikker om det er tr som dukka opp eller hva det er
Happy H Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Oy!!! dette er spennende!!! Kanskje d var en festeblødning??? Håper tr holder seg langt unna i lang tid;) leste i en annen tråd at du har vert prøver en stund!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2011 ja, har prøvd en stund nå.. men har vært vanskelig med myye syklus tull.. så får se nå i de neste dagene om jeg begynner å blø sjikkelig du da? prøvd lenge??
Happy H Skrevet 27. juni 2011 #8 Skrevet 27. juni 2011 Nei dette er min første aktive pp men har vert uten prevensjon siden vi fikk minste jento i 2007. Har holdt oss unna sex i eggløsningstid så mulig vi har klart d bra:) E derfor veldi spent no.. D kan jo bety to ting ; Enten har vi vert flinke og eggløsning kommer samme tid hver syklus. Eller så e eg ikkje så fruktbar og d kan gå lang tid:) Har to barn og blitt fort gravid m begge de. Forsøker å ikkje tenke og gruble og ha så mye fokus på d men e jo heilt umulig!! Hehe... Spennende tid! Må være slitsomt for deg m så mye rot i syklusen. Håper d bedrer seg snart. Ikkje så lett å få kontroll over eggløsning når det e sånn! E d første barnet dåkas?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2011 krysser fingrene for at dere har vært flinke å holde dere unna el:) ja, veldig slitsomt:/ men nå er det andre pergokur snart ,satser på at den funker slik den skal og ikke utsetter el sann som sist:p skal hjem og bestille el-tester i dag tror jeg:p lykke til, håper å høre om en pos test fra deg neste uke ;)
Happy H Skrevet 27. juni 2011 #10 Skrevet 27. juni 2011 får satse på at vi begge tester positivt snart!!!!!
Happy H Skrevet 29. juni 2011 #11 Skrevet 29. juni 2011 Hvordan går det tyrjente88?? Komt skikkelig tr no?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 30. juni 2011 innlegget mitt kom visst ikke med den andre dagen :S men jada, tr kom som baaare det dagen etterpå men helt greit, fått begynne på ny pergo kur og el-tester er bestillt her skal det legges inn aksjer siden min kjære er sinnsykt lysten nå siden jeg har tr på besøk:p og han skal bare få vente litt til nå blir det lagt inn aksjer annehver dag når tr er bortreist hvordan går det med deg?? noen symptom?
Happy H Skrevet 30. juni 2011 #13 Skrevet 30. juni 2011 Så bra då!!! No e d bare til å glede seg til aksjer skal legges inn annenhver dag;) hihi... Håper d går bra denne pp!!! Du e no hvertfall godt rustet og klar m pergo og el-tester:) Min symptom; hodepine, utbrudd av ureinhud i ansiktet og ømme bryster.. Lurte jo og på eg kanskje hadde festesmerter her for noen dager siden.. Skikkelig murring i magen og bak i korsryggen! MEN alt dette kan jo og bare være symptom på kommende tr.. Ska teste på onsdag tenkte eg. Litt usikker på om ikm e onsdag eller torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå