Gå til innhold

Naboungen bråker....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er en gutt i 16 årsalderen som har på veeldig høy musikk.. bassen bråker så... jævlig.

 

Må man vente til klokken 23, før at det skal bli stilt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det plager deg veldig, kan du jo bare gå bort og spørre pent om han kan dempe musikken litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel klokken 23 som gjelder, men har selv snakket til en ungdom i gata her så spiller så høy musikk i bilen at det dundrer inne. Han lar bilden stå å gå med musikk i mens han og kompiser mekker, griller osv. Gjerne i 19-20 tiden rundt leggetid. For å si det sånn er det ikke bare jeg som har bedt han dempe;)

 

Han sier selv han kan spille så mye han vil frem til 23 og kan godt være han her rett men det må da gå en grense for hva er lov i et nabolag? Sist jeg var på tur var det 3 forskjelle fedre som sto å diskutere med han. Det er høyt og føles som huset skjelver av bassen.

Jeg ville tatt en prat med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en nabo som spiller som en gal avogtil. De heter seg at det skal være stilt etter klokken 23, MEN; det skal ikke spilles til sjnanse fikk jeg beskjed. (sjekket opp)

Så blir det mer tull her, blir det sak i styret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, gå til foreldrene og klag. Har du barn som sover, så bør en virkelig(som normale mennesker) forstå og ta hensyn.

 

Jeg har selv tenåring på 17 i hus, og musikken kan forsøkes å spilles høyt. Men her nytter det ikke, fordi jeg sier fra at det er ikke lov her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...