Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes!!!

Har gått å kjika etter deg en stund.. Så utrolig artig at du er tilbake. Denne gangen skal du gå tiden ut!!

Her er formen elendig. Kvalmen kom som et skudd i uke 6 og den er ille enda. Har null energi og sover og sover. Blir nesten litt skremt. De to siste ukene har jeg ikke gjort noe. Stort sett holdt sofaen, og sovet. Håper formen blir bedre etterhvert. Har lyst å gå litt tur og gjøre litt husarbeid igjen.

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ja, dette er bare helt fantastisk. Har veldig god følelse siden jeg ikk

e har blødd noe.

Er litt småuggen og har vondt i ryggen.

Håper formen din bedrer seg snart. Er du i jobb?

Klemz.

Skrevet

Heia :)

Nei jeg er dessverre ikke i jobb. Skulle gjerne ha vært, men da jeg har svak livmorhals, og hatt litt små blødninger, er det ro og hvile som gjelder. Litt dumt for det blir lange dager. Er en person som blir fort rastløs og kjeder meg lett.. Hehe ikke noen god kombinasjon. =)

Enn du, jobber du?

go klem

Skrevet

Hei.

Ja er i full jobb, men skal til legen i neste uke og regner med at jeg blir litt sykemeldt da. Hjertebanken og tungpusten som jeg var plaget med i hele forrige svangerskap har allerede meldt sin ankomst! Må ta pause etter å ha gått opp en trapp, :-)

Blir spennende å følge hverandre videre. Ha en fantastisk dag.

Skrevet

Heia:)

Har vært noen dager uten nett..

Best å være forsiktig og ikke ta noen sjanser nei..

Hvordan er formen ellers?

her er den heldigvis stigende. Er veldig trøtt og kvalm enda. Men har ikke spydd på lenge .... DEILIG:) Regner med at energien kommer etterhvert den også.

klem

Skrevet

Heisann. Så bra at formen begynner å bli bedre. Deilig å slippe å kaste opp. Håper du får energien tilbake snart.

Formen her er ganske bra foreløpig. Men har maaaange tanker...... ;-) Hvis formen er dårlig en dag så blir jeg stresset og hvis den er for bra en dag så blir jeg stresset av det og ;-) Helt tullete....

Skal til legen i morgen, tror det blir ul denne eller neste uke. Gleder meg til det. Har du hatt ul enda?

Klem.

Skrevet

Var i super form frem til uke 6+ 3 da kom kvalmen som kastet på meg. Var på ul i 8 +4. Alt såg normalt ut, termin er ca 31 januar. Vil vel bli endret litt etter ordinær ul i sept. Blir spennende..

Har fått litt mage, men ser bare sånn rar feit ut. Gleder meg til det blir en synelig gravid mage.=)

klem

Skrevet

hei jenter! Mener å ha sett dere i "Bli gravid" seksjonen tidligere.

Hvor langt er dere på vei?

MadamMim: jeg er litt "bekymret" fordi jeg er i super form, men da kommer kanskje kvalmen å tar meg i uke 6 også da tenker jeg;)?

Lykke til på reisen damer:)

Skrevet

Hei esperanza 84.

Gratulerer så mye med graviditeten.

Jeg starter på min 7 uke i dag, er 6 + 0. Så langt skal jeg ikke klage på formen, men er plaget med tungpust og hjertebank. Det var jeg i forrige svangerskap også, så det er velkjent. ;-)

Venter på time til ul, regner med å komme inn til sykehuset i denne eller neste uke. Får ekstra oppfølging denne gang siden det ikke gikk bra i siste svangerskap.

Hvor langt er du på vei?

Lykke til du også.

;-)

Skrevet

Jeg er i min 5 uke, 4+6. Tar veldig en dag om gangen, og prøver egentlig å unngå å være for mye på bim og å google ting. Blir bare nervøs av sånt! Skal til Spania i to uker med min kjære, så da blir det godt å slappe av og være vekke fra folk:)

Ha en god sommer jenter:) Holder fingrene krysset for dere!!

Skrevet

Heia esperanza84 =)

jeg er i min 11 uke, 10 + 4ca. Har vært syk noen dager med influensa. Kjedelig. Men er hedigvis mye bedre nå..

Detter er mitt 3 svangerskap og så totalt forskjellig fra de to andre. De to første gangene var jeg kvalm fra dagen før jeg testet positivt, denne gangen ikke før rundt uke 6.. Tror kvalmen har økt på for hvert svangerskap. Det 1 var jeg bare små kvalm, men meget hormonell. Det ble da jente. 2 gangen små kvalm med litt oppkast innimellom. Lite hormonell, det var en gutt. Denne gangen VELDIG kvalm og lite hormonell ( så langt ) er så spennt om det er gutt eller jente...

CathB: det blir spennde å få komme på ul =)

Lykke til vidre til dere begge klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...