Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg er 26 år og alenemor. Jeg skal ta studiekompetansen min nå til høsten så jeg lurer på hvilken rettigheter jeg har hos f.eks lånekassen og nav som jeg ikke vet om? Jeg får ennå overgangsstønad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ->>- Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg vet jo ikke hva du vet om, men du kan antagelig får forlenget overgansstønaden til inntil fem års varighet pga utdanning og kvalifisere til vanlig lån og stipend med barnetillegg hos lånekassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Okei så om jeg får vanlig stipend hos lånekassen vet du da om det vil gjøre at overgangsstønaden min reduseres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Overgangsstønaden reduseres ikke nei, men andelen stipend reduseres kraftig pga for høy inntekt pga os.. Dvs at du sitter igjen med mer lån enn andre som ikke har annen inntekt enn lån/stipend.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå