Gå til innhold

Hva var det "første" BF sa når han fikk vite at han skulle bli far?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Husker du hans første setning når han fikk vite at han skulle bli pappa?

 

Min sa " hæ, skal jeg bli pappa- til en baby?" Hehe, vi ler godt av den setninigen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang: "er du sikker på at testen er positiv? Den ene streken er jo så svak? Kan du ikke ta en sånn digital test?

Andre gang begynte han å gråte mens han gjentok (mener du det? Seriøst? En til? - gledestårer da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her sa far som ikke trodde han kunne bli pappa "hm?! tuller du?? dette er en veldig dårlig 1.april-spøk, om du lurer meg!"

 

jeg testa på 1.april og hadde tenkt å vente til 2. før jeg fortalte det, men klarte ikke å holde meg! han ble såå glad, selv om det var en stor bombe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte ham på jobb den lørdagen, og sa at testen var positiv..(hadde sagt kvelden i forveien at jeg skulle ta en test, han var bortreist på jobb og skulle ikke komme hjem før onsdagen etter).. "Hvilken test?" spurte han, og jeg svarte "Alkotesten, selvfølgelig..Halloooo, graviditetstesten!" Det ble stille i den andre enden i minst ti sekunder, før han sa "Jeg ringer deg litt senere"..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa- NEI, nei det går ikke. Du må gå til legen og fikse det.

Han var ikke mye glad nei, kanskje ikke så rart siden han var forlovet og egentelig skulle gifte seg et par mnd senere med en annen jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva han som er far til barnet mitt sa, for han var ganske stille egentlig å ga meg bare en klem.

men nå sist jeg var gravid kom det "å faen".. Var overhodet ikke planlagt og det kunne ikke vært et dårligere tidspunkt så desverre så ble ingen av oss så spesielt overlykkelig:/ Fant etterhvert ut at vi skulle beholde og at det man ville klare det klarte man.. Men så mistet vi:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oi. Det gikk fort."

 

Hadde kuttet p-pillene 2-3 uker i forveien etter å ha brukt de i 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hæhæhæhæ, kødder du? Du har vel ikke juksa med denne her" og pekte på testen.

 

Andre ganger sto han å glana på testen i en hel evig før han spurte med hvinende stemme "hva betyyyyr det her, jeg skjønner ikke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeiii neeiiiiiii neiiiii, virrer rundt i rommet å sier neiå neiå neiå :P

 

hehe, men han var glad da han kom over sjokket, var ikke akkurat planlagt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa "helvete heller!!" og stakk. Tre dager senere kom faren og hentet tingene hans. Har ikke sett ham siden det og nå er jenta 2 år:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sa: går det an å ta det bort?

mye diskusjoner, han er nå min x for han var ikke klar på å bli far...men skal nå bli far før jeg blir mor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med førstemann tror jeg ikke han var helt våken for kl var vel ca 0600 på en søndags morgen:) hadde kjøpt testen dagen før og hadde bestemt meg for å vente til jeg stod opp på søndagen. men jeg var så spent og urolig at jeg lå vel våken nesten hele natta og kl 0600 da måtte jeg bare. kom gråtende inn på soverommet og "vekka" mannen og fikk hulka fram at jeg var gravid(gledestårer da jeg hadde fått beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid naturlig og skulle begynne på pergo)

han gjespa strakk seg og fikk lirka ut " å ja.. så greit da har jeg sjåfør til julebordet i helga da" før han snudde seg og sov videre:):):) og der satt jeg da kl 6 på en søndag, lys våken og smålo av det trøtte trynet:) han var veldig glad når han stod opp da:):)

med nr to nå så var det veldig planlagt og vi gikk liksom å venta på det så da var reaksjonen "ENDELIG!!!!!!!!!" etterfulgt av en klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Skikkelig futt i de svømmerne mine altså! *stolt*

 

(ble gravide på første forsøk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang: "sååååå, hva gjør vi nå? Hva vil du?" (ikke planlagt, mistet i uke 21)

 

andre gang: "dette skal bli en liten frisk gutt å kjøre traktor med" (han hadde rett, det ble en gutt, som fikk sin første leketraktor når han var 2 uker gammel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min x sa.. "vi hadde bare sex 1 gang.. det er ikke min" ( vi hadde sex en gang på 2 mndr før det ble slutt)

 

Min nåværende mann sa.. "det er vel ikke et alternativ å ta abort?" Vi mistet tvillinger i uke 11. ENdte i 1 ukes sykehusopphold. Skulle begynne på prev igjen men ble gravid før vi kom så langt."Åh, vår egeb lille dikkedikke" sa han da. =D

 

Nr nr 3 kom, så visste han det før meg. Han mente jeg var slik rar som jeg var med nr 2. Testet hos lege samme dag som jeg skulle ta blodprøver for å utredes for hormonfeil. Moren hans hade forutsagt det, så det første han sa da var, jeg skal ringe og kjefte på mor mi...

 

Ingen av disse barna var planlagte da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg: Er gravid

Han: Hva faen?jeg skal ikke bli pappa

Jeg: Emm jo

Han:Du får ta abort

Jeg:Nei, skal beholde

Han:Du er faen meg dum i hue som ikke klarer og tenke lengre enn nesa di og som ikke tar abort... forpulte møkkakjerring...

 

Nå en x og aldri møtt sin egen datter som er 2.5 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...