Gå til innhold

Hvor mye hjelper mannen din til ? ( Gravid )


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye gjør/gjorde mannen min i slutten av svanegerskapet? Da tenker jeg på hjelp med unger, husarbeid, mat laging osv...

Forstod han at mot slutten er det viktig å hjelpe, eller må/måtte du be han om hver ting??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått noe hjelp av DINN mann!

"Hvor mye gjør/gjorde mannen min i slutten av svanegerskapet?"

 

Ikke av min heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha :) Ja, det ble visst litt feil. Skulle selvfølgelig stå " Hvor mye gjør/gjorde mannen din i slutten av svangerskapet"!!

 

HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjør masse, men han gjør det til vanlig også. Husarbeid trenger jeg ikke be om at han gjør, han spurte meg om jeg kunne henge opp klærne i går og da sa jeg at jeg måtte hvile litt først, og så gjorde han det bare selv.

 

Han støvsuger og vasker opp. og ber jeg om noe annet så gjør han det også. Sånn sett er han en drøm, men siden jeg er dårlig på husarbeid så er det greit at han er god på det. Jeg har andre styrker.

 

Kanskje mennene deres har andre styrker, og selv om dere skulle ønsket at de gjør andre ting også så er det kanskje ikke så verst det de gjør likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sat for det meste stille og holdt munn, ikke bare var jeg en sta "klarer selv" førstegangs, men var hormonbølle uten like :-/ så fort han hjalp til, så var det "feil" måte å gjøre tingene på osv. Er helt flau og matt over hvordan jeg selv var i svangerskapet, og håper virkerlig ikke jeg er like ille i neste svangerskap. Heldigvis for meg, så holdt han ut med meg, og var klar over at dette trollet av en samboer ville forsvinne, når hormonene roet seg etter fødselen ;)

Nå derimot, setter jeg pris på alt han gjør, om det så ikke er beste måten å gjøre ting på, så gjør han hvertfall noe :) Men merker at han fortsatt er skeptisk til det å gjøre noe, fortsatt små redd for at trollet skal dukke opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...