Gå til innhold

Jeg blir KVALM av å lese om dere kvinner som ikke dusjer fittene deres med underlivssåpe!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Herregud, skal HI bli mor? Noen burde lære seg å vaske munnen sin med såpe også, ikke bare underlivet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, jeg er ganske sikker på at de kvinnene som lukter fysj og føy uansett om de bruker såpe eller ei har problemer.

 

Jeg bruker kun såpe i baken, for min flora tåler ikke såpe av noe slag. Vivag ga med baktriell vaginose.

 

Så fei for egen dør HI, og jeg lukter såvisst ikke såfremt jeg ikke bruker såpe, da får jeg stram underlivslukt siden flora i underlivet blir forstyrret.

 

p.s: Jeg bruker også BIND, tenk så ekkel jeg er da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du er i gang med Dr.Greve-såpa der nede synes jeg du skal bruke den til å vaske munnen din og litt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg vet så brukte nå folk såpe før i tiden, om det er naturlig å vaske seg med bare vann er nå en ting, men særlig hygienisk er det vel ikke. Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyjemeg for et engasjement over andres intimhygiene da!!! Alt man kan bekymre seg over......

 

Personlig blir jeg ganske KVALM av voksne (?) mennesker som bruker ordet "fitte" - det sier egentlig ganske mye om deg som person, kjære HI. Kanskje du skulle feie litt for egen dør før du blir for opptatt av andre? Det finnes mange måter å forpeste sine omgivelser på, vet du.

 

Og det stikker meg i hjertet at du antakelig er mamma siden du oppholder deg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, er dette noe du plages veldig av eller? Tanken på hvordan andre kvinner vasker seg nedentil? Er det muulig? Du må jo være helt sprengt i hodet ditt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det burde ikke være lov å legge ut slike innlegg Hi!! Derfor har jeg klagd og raportert innlegget ditt! Noen må virkelig skjerpe seg og en skulle virkelig ikke tro at det er mødre som skriver her. Herre fred!! Sjokkert er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI prøver tydeligvis å være skikkelig kul.. Jeg synes IKKE det er kult å legge inn slike innlegg på et mammaforum!

HI kunne ha skrevet et innlegg hvor hun skrev at hun ikke kunne skjønne seg på folk som ikke vasket seg i underlivet med dr.Greve, men med slik språkbruk blir jeg bare irritert.

 

Det anbefales stadig vekk å ikke bruke noe annet enn vann i underlivet. Det blir rent med kun vann!

Selv bruker jeg dr.Greve fordi jeg synes det virker renere i underlivet da, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om nabodama ikke gjør akkurat det samme som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at ikke DU skal oppi dåsene til alle damene da.

La folk få vaske seg med hva de vil da menneske!!

Og det heter DUSJEN ikke DYSJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...