Gå til innhold

Jeg blir KVALM av å lese om dere kvinner som ikke dusjer fittene deres med underlivssåpe!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dere HELT sinnsyke??? ÆSJ!! Jeg bruker dr.greve i dysjen hver eneste kveld, og hadde aldri følt meg ren med bare VANN! Æsj! Bruker dere ikke såpe i rumpa heller da?????

 

Ser for meg hvilket deilig sexliv dere må ha....*spy* Tenke seg til å suge en mann som ikke hadde hatt seg en omgang med dr.greven under forhuden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller for mannfolka deres, som må ligge å slikke bort rekesaften deres!! GUGG! Tror dere virkelig dere blir rene med kun vann?????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville mer brukt palmolive eller dove om så va i fitta/ræva enn bare VANN!

 

ALDRI hatt sopp!! ALLTID brukt SÅPE!

 

Gikk i klasse me ei en gang som sverget til kun vann!!! Hun var så full i fittesmør, at det stinket i hele klasserommet!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jaaaaaa!!:)

For det er noe av det kvalmeste jeg hører, det burde ikke være lov å være så ekkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt satt ut av alle disse merkelige innleggene! Skulle ikke tro at det er mødre som sitter å skriver her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt kvalm av deg jeg. Ingenting roper mer "elegant, sofistikert kvinne" enn ei rølpete dame som bruker ordet fitte i dagligbruk. Trailer-trash?

 

Og joda, jeg vasker meg nedentil med såpe - alltid - og har aldri hatt sopp eller andre ulumske sykdommer i min ponani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm.. rart det har blitt så mange av oss, når underlivsåpe er relativt nytt.... *KREMT*

 

En annen ting, jeg vasker kun med vann, da dette er minst ødeleggende for den naturlige ph verdien din. Det sies også at det er lettest å unngå sopp, allergier ol. om man kun bruker vann....

 

Vel jeg bruker kun vann, og aldri hatt noen sopp eller andre ulumskheter der nede... Hvorvidt det smaker godt.. har aldri hatt noen klager.. Ikke klagd på min mann heller som også kun bruker vann, som er det meste naturlige.. og som folk i generasjoner har hold seg rene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh wow, HI, du er virkelig flott!

 

Jeg har aldri brukt såpe i min wawa, men er alltid ren, lukter friskt, aldri hatt sopp, og får stadig komplimenter for smaken (den er visstnok god). Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter det søppel av musa di, så skjønner jeg at du må bruke såpe hi. Jeg er ikke plaget med dritlukt der nede i utgangspunktet jeg. Så her går helt fint med vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg, i hvert fall. Jeg tåler ikke såpe, så har ikke noe annet valg. Men jeg lukter aldri vondt. Til og med legen min kommenterte det da jeg forklarte at jeg bare såvidt kan bruke litt sjampo, han sa: "Så rart! Du lukter jo veldig godt, og du ser helt ren ut!" :-)

 

Vann gjør ofte susen, det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann har den fantastiske egenskapen at det blir rent uten å ødelegge ph-balansen. Såpe er lut og fett, parfyme og fargestoffer, pluss en hel del annet graps - og det skal være det naturlige å vaske seg med?

 

Jeg bruker bare vann i underlivet. Det lukter friskt og rent av meg, og smaker også godt, skal jeg hilse fra mannen min å si. Selv etter et par dagers marsj på fjellet uten dusj, lukter det rent og godt.

 

Reke/fiskelukt kommer når ph-balansen er i ulage, f. eks fordi man har brukt såpe. Da bruker man gjerne mere såpe for å føle seg ren, og dermed er spiralen i gang. Derfor vil såpebrukere aldri tro at det går an å bli rein med bare vann.

 

 

 

" Dersom du er ute en hel kveld på byen, er ren og pen fra topp til tå og likevel merker at det lukter merkelig fra underlivet, kan det være flere årsaker til dette:

 

Du bruker såpe og vaskeklut når du rengjør underlivet.

 

Du bruker små stringtruser eller trange jeans som 'gnager' i skjeden og irriterer miljøet i underlivet.

 

Du sprayer med deodorant, parfyme eller bruker lotion med parfyme i underlivet som skaper ubalanse.

Du tisser ikke etter samleie.

 

Du opplever bakteriell vaginose som er en vanlig tilstand hos unge kvinner. Man får da mye utflod, som typisk er gråhvit og tynn, samt illeluktende. Lukten beskrives ofte som "fiskelukt". Tilstanden skyldes at de normale bakteriene i skjeden erstattes av andre bakterier, og pH-verdien i underlivet er forandret."

 

http://www.kvinneguiden.no/artikler/surt_underliv/70076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldi vikti å bruke honkle! Først dysje i dysjen me såpa, tørke me honkle, veldi vikti, så vaske honkle i vaskemasjin, sjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du føler eller ikke, har da lite med virkeligheten å gjøre......

 

Bare føl det som du gjør, du. Og så føler og gjør jeg som jeg vil, og som jeg vet nytter for meg(merk deg at jeg nevner ikke hvordan jeg gjør ting her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange det lukter kroppslukta av,noe jeg ikke liker.Mange kjenner det tydeligvis ikke selv, da hadde de vel gjort nå med det. Men til dere som ikke vasker dere med såpe og tror dere lukter så godt,det gjør dere nok antakelig ikke, er bare noe dere tror selv.Folk kommer jo selvfølgelig ikke og kommenterer at dere lukter rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...