Gå til innhold

Hadde en "synsk" dame å snakke med kattn min!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun bodde i Oslo og jeg på finnmarka, hun fikk et bilde av katten og info om kjønn, alder og hvor lenge jeg hadde eid han ;)

 

det kostet bare 300 kr, så tenkte dette hadde vært spennede å teste ut!

 

når hun ringte meg opp igjen etter en uke, når hun hadde hatt kontakt med katten. kom hun opp me mye info som hun ikke kunne ha vist om!

 

plager som katten hadde, ting han likte og ikke likte, hvor mange vi var i familien. om hvilke folk han likte og ikke likte, ting som har skjedd i oppveksten hans. til og med fortalte hun meg ting som ingen andre i verden vet. bortsett ifra katten, siden jeg bruker å fortelle han ting!

 

noen andre som har prøvd dette? eller vet om folk som gjør der? har lyst å gjøre dette med min nye katt. men finner ikke internettsiden til hun damen som gjor dette me min gamle katt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner katten min godt nok, og trenger da ikke vite alt han gjør ;) Noen hemmeligheter må da også han få lov å ha.

 

Jeg lever tett med mine dyr, og dermed kjenner jeg dem godt. Trenger ikke bruke penger på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel neppe det Hi lurte på heller da, om du ikke interesserer deg for sånt trenger du da vel ikke å svare heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis prøvde det samme på hunden sin, og hunden "fortalte" mye som hun dama umulig kunne ha visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei venninne av meg gjorde dette med travhestene sine.

vi drev på den tiden med travhest i samme stall.

 

hun fikk vite om plager som hestene hadde. dette gjorde at hun kunne trene de på rett måte og dermed gjøre det bedre i løp.

 

det var virkelig bra!!

hun fikk vite at den ene hesten hadde litt stiv rygg på den ene siden.. og hun begynte jo derfor å behandle dette. etter noen uker gikk hesten myyye bedre. vant t.o.m noen løp ;)

den andre hesten fikk hun beskjed om at hadde en veldig vond fot. (en gammel skade som lå og "ulmet") hun fikk også beskjed om at denne skaden ville blusse opp igjen.. noe den gjorde..

da den gjorde det så sendte hun pånytt brev til damen for å få henne til å spørre om hesten hadde så vondt at han heller ville slippe.. det ville han faktisk. og dyrlegen var også helt enig.. så den hesten lever desverre ikke lenger.. MEN han rakk å ta en seier den også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det holder med bilde av katten, så skulle jeg gjerne sendt det. Kjenner noen som har testet ut en dyretolk, og de fikk svar, som tolken UMULIG kunne vite..!!

De var i utgangspunktet skeptisk, dvs de gjor det for moro skyld.... Men de satt igjen som store spørsmålstegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...