Gjest Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 1. får jeg barnehageplass i høst? 2. finner jeg meg en deltids jobb i høst, evt når og hva hihi? 3. står jeg på eksamen jeg hadde i starten av mnden? ( må stå for å få videre støtte til studier i høst ) hjertlig takk
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Jeg skal titte litt på det i kveld jeg )
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 tusen tusen takk snuppa så svaret ditt i den andre tråden, og skjønner følelsene dine, men du blir nok en strålende førskolelærer også, og du er jo ikke så gammel at jordmordrømmen trenger å bli helt død da klem klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Vi får se hva det blir til :oP Du skal ikke se bortifra at jeg ender opp som jordmor etterhvert, men sånn det ser ut nå så bir det førskolelærer... Så har jeg tittet litt på deg da, mor... Jeg har børstet støv av tarotkorta mine, og la noen kort på deg da vettu. Og pendlet litt og koset meg ;o) Du får ta det med en klype salt, men dette er iallefall det jeg får frem... 1: Ja, jeg tror du får bhg.plass til høsten. 2: Ja, du får deg deltidsjobb, men jeg får ikke opp noe fast før på våren. Jeg får alliekvel opp at du vil få jobbet det du trenger ved ekstravakter/engasjement e.l. Føler helsevesen, miljøarbeidertjenesten e.l. på deg...stemmer det? 3: Du står på eksamen vettu ;o) Så la jeg noen kort, og kom frem til dette... Du har kanskje stresset mye i det siste, både med tanke på jobb og på privaten. Nå er det viktig at du roer deg ned litt, for stress fører ofte til forhastede løsninger som ender i feil. Du har kommet til slutten av en syklus i livet, og fremtiden din ser lys ut. En ny jobb innfrir alle dine forventinger, og du er klar for å gå videre. Du må allikevel prøve å hvile for å bearbeide en tøff tid, og for å unngå problemer både fysisk og psykisk. Jeg får inn at du har avsluttet et følelsesmessig forhold (åtte begre), som du har brukt masse energi på, og at du nå er på leting etter mening, lykke og tilfredshet. Jeg får opp at din bestemthet og dine ambisjoner vil sende deg akkurat dit du vil på karrierefronten ) Jeg får også frem en mann, som du høyst sannsynlig vil treffe via jobben din... Og jeg får frem romanse i luften ;o) Synes da dette ser lovende ut, eller hva? hihi ) Så sånn var det ;o) Ønsker deg masse lykke til, Lily! mange klemmer fra meg )
Gjest Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 ståå pels!! tusen tusen takk!! du er en engel! dette gjorde godt åtte beger er en gjenganger for utfall hos andre på meg om dagen også, så skal ikke ta lett på det her spennende med ny mann, fikk høre noe tilsvarende i gåra v en annen vennine, så får litt kriblinger i magen gitt skal holde deg oppdatert i fremtiden, nå skal jeg kose meg med barna resten av sommeren og bare tenke på megselv! stooor varm klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Bare hyggelig, vennen min ) Nå får du nyte sommeren og barna, så får du love å holde meg oppdatert etterhvert! God sommerklem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå