Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #1 Del Skrevet 26. juni 2011 Vi har en nabo som har en bitteliten hund. Naboen er en gammel mann og han går på tur med denne hunden mange ganger i løpet av dagen. Det er jo veldig fint men de går på tur inn i hagen vår. På morgenen når jeg tar gardinene for vinduet så hender det at han står der ute, rett utenfor verandaen vår og vi har stor tomt, det samme har han. Er nok av plass på hans egen tomt å gå tur på. Andre dager da jeg følger barna til barnehagen så ser jeg ham noen ganger sprette inn bak uthuset vårt, sånn for at jeg ikke skal se ham. tror han bruker hunden som unnskyldning for å gå på tur på tomta vår (og for å spionere). Er jeg paranoid eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #2 Del Skrevet 26. juni 2011 Hva med å sette opp et gjerde hvis det ikke allerede finnes et? Og så ville jeg sagt pent i fra om at jeg ser han bruker tomta vår når han lufter hunden, men at helst ser at hunden ikke gjør sitt fornødne der. Gir han kanskje et liiite signal om at han kan pelle seg andre veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde ikke brydd meg. Det er ikke så ille at man trenger å lage noe nabokrangel av det, i mitt hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Nei, jeg skal ikke si noe. Men tanken på å sette opp et gjerde eller en hekk her der altså Kommer til å bruke barna som unnskyldning! Jeg liker ikke at jeg passe på å være anstendig hver gang jeg går forbi et vindu eller verandaen min (kan kun se inn til oss om man er på tomta vår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde nok kanskje smilt litt av det, og gått ut til han og spurt om han har mistet noe og om dere skal hjelpe han for å lete etter det;) Tror forresten ikke at jeg hadde satt pris på om noen luftet hunden sin i hagen min, mtp avføring. Har hund selv (som heldigvis ikke tisser/bæsjer i egen hage), men vet at det er utrolig plagsomt med barn og all avføringen hundeeiere ikke plukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde enten sakt ifra om at jeg hadde satt pris på om han luftet hunden på andre steder enn tomten våres da dere ikke ønsker tiss og bæsj der. Eller så hadde jeg sørget for å være kliss naken neste gang han sto utenfor vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #7 Del Skrevet 26. juni 2011 Det kommer nok ikke til å holde han borte, 12.34:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #8 Del Skrevet 26. juni 2011 Synes ikke heller noe om at hundene går å pisser rundt omkring. Vil jo at ungene skal kunne løpe barbeint og rulle i gresset. Jeg hadde ikke syntes det var noe kult. Spiller jo ingen rolle om man har egen hund... Men man kan si fra og samtidig være litt fintfølende. Vi skal snart overta en eiendom som ikke har noen avgrensning mot naboen, og selvfølgelig skal naboen få lov til å krysse fra tid til annen, men jeg vil ikke like at dyrene hans skal luftes utenfor mine vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikamo Skrevet 26. juni 2011 #9 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg synes ikke du er sær ) Han kan vel gå tur langs veien som de aller fleste andre gjør vel?! Hvis han er så gammel at han ikke klarer å gå spesielt langt, så får han gå tur i sin egen hage... Jeg setter pris på litt privatliv selv om jeg har hyggelige naboer, og hadde sagt ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå