Gå til innhold

?(¯`°?.¸IKM uke 29¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krysser fingrene for deg snuppo:-)

Jeg tror jeg har EL i morgen om ikke beregningene er helt feil:-) har fått lagt inn aksjer flere ganger enn vanlig denne uka og håper det hjelper:-) skal vel hoppe litt i senga i kveld å;) hehe..

har ikm den 21. juli....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå på min 1dpo :) Håper spirren sitter nå. Legger inn aksjer for harde livet her ;)

Skrevet

hvor ofte bør man ha sex etter EL? og gjelder det helt fram til mens?

Skrevet

jubeldumbo: Ifølge min ladycomp er sjangsen for å bli gravid fem dager før el og to dager etter, da viser den rødt. Sperm kan overleve i 5 dager mens de venter på egget, mens under el er man kun fruktbar i 12-24 timer. Derfor lønner det seg å ha mest sex ett par dagr og dagen før el...

Men man kan jo ha el senere enn man tror, så vi holder på opp til en uke før ikm. men etter det tror jeg nok sjangsen er lik null.

Skrevet

Takk for svar:-)

Jeg tror jeg har EL idag.. presser sånn rart i eggstokkene.. Vanskelig å forklare... Aldri opplevd før...Men føler meg oppblåst nederst i magen og verker fortsatt i korsryggen..

Hatt sex fredag,lørdag,mandag og idag:-) tenkte å hoppe litt i høyet i morgen før vi reiser på tur også:-) Krysser fingrene for at det klaffer denne mnd!:-)

Har så lyst til å teste meg snart!!:-) men har ikke ikm før 21.juli! hehe...

;-)

Skrevet

Titter innom fra Sydenland her jeg sitter på balkongen med vin i glasset og kaffe m/baileys underveis!

Har EL neste uke en eller annen gang, men siden jeg aldri er helt sikker på ekstakt tidspunkt så koser vi oss med jevne mellomrom :) er på tur i neste uke også så her er lagt opp til masse kos :)

har en gutt på snart 2 og så har vi en SA og en MA bak oss, så nå håååper jeg at det klaffer denne gangen!

Har en god feeling!! (selv om jeg hadde det forrige mnd også...)

Uansett, ønsker dere god sommer og en deilig prøvetid!!

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg jubeldumbo, og alle sammen egentlig.

Vært morsomt hvis vi er flere som henger sammen over til 1tri.

jeg&gullet, det høres herlig ut, helt fantastisk. Har en arb dag igjen jeg (lørdag) så er det ferie og vi kjører til kaptein sabeltanns rike på mandag.

gleder oss alle mann hihi

Skrevet

Slenger meg på her, neste mens er ventet 23.juli ca. Første mnd vi kaster kondomen og prøver på nr.2. Spennende :-))

Tvi-tvi, jenter!

Skrevet

Hei alle!

hvordan går det med dere? Nå har vel de fleste av oss kanskje hatt EL? :-)

Jeg er rimelig sikker på at jeg er 2 dpo i dag og håper jeg tester positivt før vi drar på ferie 21 juli:)

Skrevet

Hallo:-)

jo, her er ikm mandag den 18. spent nå om det kan bli klaff.

skal ikke teste før ikm denne gang. bare jeg klarer å holde meg:P

Skrevet

Fant denne hos IKM uke 30 ;-)

♥SANNSYNLIGHETEN FOR Å BLI GRAVID♥

skrevet av Christian Anker, lege on januar 26, 2006

Fruktbarheten er høyest omkring eggløsningen. Den inntrer gjerne 14 dager før menstruasjon. Hvis det er 28 dager mellom hver blødning er, sannsynligheten for å bli gravid på de ulike dagene omtrent:

• de første seks dagene: 0 prosent

• syvende dag: 0,1 prosent

• åttende dag: 0,7 prosent

• niende dag: 2,5 prosent

• tiende dag: 5,5 prosent

• 11. dag: 10,4 prosent

• 12. dag: 14,6 prosent

• 13. dag: 16,9 prosent

• 14. dag: 17,3 prosent

• 15. dag: 14,1 prosent

• 16. dag: 9,1 prosent

• 17 dag: 4,9 prosent

• 18. dag: 1,9 prosent

• 19 dag: 0,5 prosent

• 20. dag: 0,1 prosent

• 21 - 28 dag: 0 prosent

:-)

Litt moro å ha denne til eventuelt (håper ikke!!) neste pp :-)

Skrevet

I dag er det en uke til IKM.

Gleder meg ;)

Tror faktisk jeg skal klare meg uten testing denne gangen :D

Skrevet

ah, ikke trøtt ikke kvalm,,,,,ingen spymptomer.

fått masse kviser og er mere opplagt enn på lenge :-) JAUDA,...

Skrevet

snuppo:

har du testet? har ikke du ikm om et par dager?

Her går det greit, venter på å kunne teste. Bestemt meg for å teste i morgen:-) Blir spennende:-) Krysser fingrene, har masse symptomer! Blir kjempe lei meg selvfølgelig om testen er nagativ, men da tar jeg en strimmel hver dag fram til ikm :) (om 4 dager i morgen, (21.juli))

Skrevet

Jubeldumbo 2pp : har testet, jeg som skulle holde meg til ikm :-S men hadde en test som jeg svidde av i mårrest....negativ IGJENN :-( skal bestille time til utredning nå.

hvilke symptomer har du?

masse lykke til :-)

Skrevet

uff da :-( Kanskje for tidlig å ta test? ta en ny på mandag:)

Krysser fingre!!

Mine symptomer:

-svimmel når jeg reiser meg

-fysen og sulten hele tiden

-murringer i mage og korsrygg

-oppblåst

-tisser mye

-luft i magen

-røyter som en bakgårdskatt(!!)

-hatt et par dager hvor puppene har klødd skikkelig

-mer utflod enn vanlig (lotion aktig) de siste dagene

osv.

Krysser virkelig fingrene nå!

det er de jeg kommer på nå:-)

Skrevet

IKM på lørdag, aaalt for lenge til, tror jeg blir sprø av ventingen!! Har allerede testet en gang, på 6dpo, bare tåpelig, ikke pitteliten strek engang..:) hehe, det er bare så gøy og spennende å teste, å lageret med tester på badet gjør det alt for vanskelig å la være!

Lykke til alle dere som skal teste denne uken, håper vi alle får positive resultater og kan flytte inn til 1.trimester forum:)

Skrevet

føles som jeg må tisse, gått på do mye idag...men kommer nesten ingenting......tester imårre eller tirsdag om den ikke kommer,,,,burde fan me holde seg langt vekk denne tanta :P

Skrevet

Helt enig med deg Snuppo!

Testet negativ i går.., men har jo ikke IKM før på tirsdag da!

Jeg har ingen tegn...

Det eneste jeg kan si er at jeg pleier å få brun utflod to dager før tr (det vil si fra i dag) men har ikke kommet noe enda ;)

Noen som vet når kroppen begynner å produsere hcg?

Skrevet

Hadde ikm på lørdag, så er to dager over. Pleier alltid å være presis, så dette er spennende :))) men fikk negativ test i går morges. Prøver med en ny test i morgen eller onsdag hvis ikke mensen er kommet :-))

Noen som har fått postiv test da?

Skrevet

negativ idag og, ingen tante rød,men dagen er ikke omme enda, har bestilt time til legen imårra, så da blir det utredning til gyn. typen må vel levere sperm prøve også.

Skrevet

hva bety ralle disse forjortelsene?

Skrevet

Niau, ♥mars12♥

IKM = Ikke kommende mens (den dagen du forventer mens,men ikke vil den skal komme)

TR = Tante rød

EL = Eggløsning

DPO = Days past ovoulation (dager etter eggløsning)

Skrevet

IKM i dag, og positiv test ;)

Skrevet

Gratulerer så masse til Håpefull pp4 :-) Håper vi slår følge inn på 1.trimester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...