Gå til innhold

?(¯`°?.¸IKM uke 29¸.?°´¯)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da starter jeg en tråd for oss med IKM i uke 29!:-)

Tr har akkurat vært på besøk her, ferdig i går.

Det vil si at ny ikm er ca 20-22 juli.

Vi er ikke offisielt prøvere men jeg har sluttet på pilla og kommer ikke til å begynne igjen! Vi har sex når vi har lyst å håper spren sitter like rast som med førstemann (2mnd).

Går nå over i 2pp :-)

Flere med ikm i uke 29 her? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?:) litt tidlig kanskje?

Skrevet

Hei

Tr ferdig i går jeg også. Jeg tror jeg har ikm den 18. Vi er i vår 3pp. Krysser fingrene for at det klaffer denne mnd :)

Skrevet

Hei TR ferdig i går , IKM regnet å være rundt 21 Juli :) Men regner den kan bli noe forlenget siden jeg prøver bidronning gele denne runden :) Skal begynne å teste etter EL imorgen, blir en spennende uke :D Nå må det klaffe , er i vår 11 pp :)

Skrevet

IKM 19 her!!!

Er i 4pp, men dette blir første mnd vi skal gi gass :P hehe

Så, får se om det hjelper!!

Lykke til ;)

Skrevet

Jeg hører heime her :)

IKM 22. juli.

Er kommet i min 11 pp, hadde vært stas om spiren snart satt synes jeg *smiler* Er noe utålmodig av meg.

Krysser fingra for at vi alle sammen i uke 29 kan rope HURRA ;)))

Skrevet

Blødde visst litt til i går ettermiddag så jeg tror jeg har IKM 21. juli jeg også:-)

Blir spennende å se, håper det klaffer for hele gjengen og at vi går over i 1.trimester sammen:-)

Skrevet

Tror ikm blir rundt 20.juli..Var gravid og mistet nå 14.juni, så spørs jo om el kommer sånn ca når den pleier..men om den gjør det så kommer den rundt 5.juli:)

Skrevet

slenger meg med igjenn jeg :P

ikm 18 juli.

Skrevet

Noen som har fått positiv EL test til nå? Jeg begynner å teste etter EL i dag :)

Skrevet

tester ikke for eggløsning... si ifra om du får positiv test da:-)

har eggløsning ca 10 dager etter mens er avsluttet jeg.. er ikke EL ferdig når man har smerter i sidene av magen a?

Skrevet

Tror jeg har eggløsning rundt 7. juli.. Blir spennende! Skal da være mest fruktbar 4-9 juli så da er det jo bare å hive seg rundt i senga da;) hehe

Skrevet

Melder meg inn her jeg også.. har ikm 19-20 juli. Har begynt på vitex denne mnd;) Man får prøve det som prøves kan etter så mange mnd. Men lar være å teste etter eggløsning den mnd her, har bare sex når man har lyst også vet man jo når man er fruktbar;) Tenker at det ikke er krise om det ikke klaffer denne mnd da vi reiser på ferie rett etter ikm. Vet jeg er beskymret hele 1 trimester uansett pga flere sa/ma og en exu... så hadde egentlig vært godt å slippe å tenke på det i ferien, men klarer ikke legge prøvingen på hylla da ønsket om baby er så stort<3

Skrevet

Hører jeg til her?.. er ny, har lest en del på debatter. Mye begreper og forkortelser?? IKM, betyr det den uka du venter neste mens? Hva betyr TR? Jeg skal (forhåpentligvis ikke) ha neste mens i uke 29, og EL skal etter kalkulatorn på sia her være 7. juli.

Skrevet

EvaCathrine:

Ja du hører til her da;-)

IKM = Ikke kommende mens (den dagen man forventer mens,men ikke ønsker at den skal komme

TR = Tante rød

Velkommen hit:-)

Skrevet

Hei jenter :)

Tok El test i dag og den ble svak positiv. Jeg er på CD10 i dag, forrige mnd ble den positiv på CD13. Spennende :)

Flere som har testet seg?

Skrevet

Jeg har testet i går og i dag men negativ , det begynte å stikke i eggstokkene i går men ingen hvit utflod eller noe så langt. Kjenner litt i puppene til tider, aldri gjort det før, så tror det blir en kraftig EL denne runden :)! Fortsetter å teste helt til jeg får positiv test ! Men har bestemt meg for sengekos annehver dag fremover for å sikre at vi treffer rett tidspunkt !

Skrevet

Forige EL var på dag 16 i syklusen, er bare på 13 foreløbig, så den kommer nåkk iløpet av uken eller neste :) regner med den blir litt forskjøvet denne runden siden jeg går på bidronning gele.

Skrevet

Snuppi:

hvordan går det med deg? hatt EL enda?:-)

Jeg har el rundt 7.juli, men har i dag hatt litt murring midt nederst i magen og vond i korsryggen.. vet ikke om det kan være bra eller dårlig tegn.

Har fått lagt inn aksjer fredag,lørdag og i dag. skal prøve å få til det hver dag fram til over eggløsningen.

Hvordan går det med dere andre? Noen av dere andre som har hatt EL?

Skrevet

Hiver meg med jeg også :) Jeg her IKM rundt den 22 juli.... Har ikke testet etter EL ennå, men begynner i morgen :) D som er litt kjipt er at jeg og snuppene reiser bort i morgen kveld, mannen har ikke mer ferie siden han begynte i ny jobb i mars i år. Såeh, vi håper på at litt sengeaktivitet nå før vi drar gjør susen ;) Hi hi... Men d er 1pp så skal ikke klage om det ikke gikk altså... Men veldig spent likevel... :) Skal visst ha EL rundt 7 juli i følge sånn utregning, men jeg har som regel EL ganske sent i syklusen, så er ikke sikkert det stemme... Skal nå teste uansett bare for å sjekke :) Håper at vi alle er super heldige å får spirer i denne mnd og at vi tripper sammen inn i 1. tri. :)

Skrevet

hei,

tok EL-test i går (negativ), tok i dag (svak positiv), skal ha EL 7. juli, spiser bidronninggeletabletter og folat, så vi håper og håper... dette blir vår 2pp.

Lykke til alle dere :)

Skrevet

Tok akkurat en EL test og den var klart og tydelig positiv... Har kjent d litt på meg i dag, men er nesten sjokkert over at den er så tidlig for det bruker den ikke å være... Ja ja, lykkelig likevel, da blir det nok å hoppe i senga med mannen i kveld og satse på at det sitter som et skudd :)

Skrevet

Lykke til mitzi!! håper spiren sitter !:-)

Vi har lagt inn aksjer på fredag, lørdag og i dag. skal nok legge inn noen i morgen og onsdag også:-)

Krysser fingrene for oss:)

Skrevet

wups holdt på å skryte meg inn i ikm gruppe for uke 28 hihi

Har ikm 22 juli jeg ^_^

sånn kan det gå, er uansett i danmark, elr sør svergie deromkring da. Hmf kommer til å bli gal hvis jeg går over ikm og ikke har tilgang på g-testere, får vel pakke med i toalettmappen.

Hadde vært knall med ferie og to striper på pinnen *glise*

Men tør ikke ta en øl engang medmindre tr kommer, så får vel holde ut.

er i min 2pp

Skrevet

har prøvd lørdag, søndag og igår så da er det bare å håpe at det blir noe denne gangen. har ikm den 18.

har ikke testa etter eggløsning,men tror jeg hadde den på lørdagen :-) mye slim og stikkinger i eggstokkene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...