lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 26. juni 2011 #1 Skrevet 26. juni 2011 Har de siste dagene slimet noe voldsomt, (blankt) og med denne slimingen følger det også mensmurringer. Har jo da regnet med at det er slimproppen som går i deler. Men etter og ha lest ser det jo ut som alle har blod når slimproppen går. Må det være blod i den for at det skal være slimproppen?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Jeg hadde ikke noe tegn til blodspor i mine greier ) Så ut som innmaten på ei drue
Kitty 30 Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 Hadde ikke blod i min heller, men så har jeg også ventet siden tirsdag på at det skal skje noe her... Har lest at dersom det er blod i er det hele proppen, mens dersom den er blank er det mest sannsynlig bare deler.
Shinyogsmåen Skrevet 26. juni 2011 #4 Skrevet 26. juni 2011 Hvis det er blod i slimproppen er fødsel nærme - mest sannsynlig samme dag. Om det ikke er blod i den kan det gå flere dager til fødsel.
perle* Skrevet 26. juni 2011 #5 Skrevet 26. juni 2011 Min har gått over lengre tid noen og ganger har det vært blod i det andre ganger ikke. De gangene det ikke har vært blod i den har den vært som noen andre sa, som innmaten i en drue.
Bebis Nr. 3 :-) Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Min gikk for to uker siden i dag, men her er det ikke annet enn masse kynnere :-( Tror jeg kommer til å forbli evig gravid !!!!
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 26. juni 2011 #7 Skrevet 26. juni 2011 Men min venninne sin slimpropp var blodig, og det var likevel 6 uker før hun fødte! Jeg tror min også kommer i deler.. Den er ikke blodig. Har heller ikke hatt det med de to første svangerskapene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå