Gå til innhold

Etr det "drøyt" å bruke bag-vogndelen til baby på 11 mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal på ferie til Danmark, og jeg måtte bare prøve bagdelen på emmaljunga vogna til dattern min i stad, og prøvde å legge henne oppi der. Jeg trodde hun hadde vokst ut av den, men passet 'akkurat'.

Grunnen til jeg kanskje vil bruke bagvogna er at vi skal gå mye i parker i Danmark, hun har to storebrødre som skal få kose seg i fornøyelsesparker, og hun sover jo i 11 tiden og 16 tiden, da vil vi være i disse parkene. Jeg ser for meg at hun sover mye bedre i bagen enn sportsdelen, bena går liksom nedover på den delen som kan ta ned (nederste ben-delen). Må brette en dyne, eller ha en pute der sånn at bena ikke går for mye nedover. og når hun sitter i sportsdelen lener hun seg SJELDEN tilbake, så hun sitter rett opp og ned i vogna uten å bruke den "rygg-delen" .. Hun kan vel sitte i bag-vogna? Eller er det drøyt å bruke bagvogna til ei på 11 mnd, hun er ikke en av de minste babyene og heller ikke en av de største... (helt perfekt ;-)

 

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du tror det er best så bruker du den.

Jeg tenker at ungen ikke godtar å ligge hele tiden fordi det er så mye artig å se på. Du kan jo bruke seler i sportsvognen så hun ikke klarer å reise seg når hun skal sove...

 

Ville heller valgt å ta med sportsvogn enn bagvogn om du kun kan velge en av de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke løfte opp ben brettet? Hvordan emmaljunga vogn har du? På duo vogna kan man ihvertfall det... Men om du skal bruke baggen så ha en sele til henne også så hun ikke detter ut av vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det syns ikke jeg er drøyt. vi brukte baggen til lille var 9 månder, også i syden! vi har ryggplate i bunnen på baggen vår da, så det var ikke problem å la henne sitte..

 

det blir gjerne litt varmere oppi baggen enn det ville blitt i sportsvogna, men om dere vet om det er det lett å ta hensyn til dette! :)

 

eneste du MÅ ha er sele! det er veldig lett at hun faller ut når det er mye å se på, så jeg ville brukt sele hele tiden når hun er i vogna..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DK er det hvertfall ingen som ser rart på deg, der har de digre bagvogner som de ofte bruker til ungene er både to og tre år. De synes ofte vår "klappvogner" ser ukomfortable ut. Gjør det som føles riktig for deg du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere reiser ikke "light" i alle fall:-) jeg hadde uten tvil kjøpt meg en McLaren-trille. Jenten vil sove som en stein og dere sparer enormt med bagasjeplass. God ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...