Gå til innhold

Dyre vippestoler på finn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Får virkelig folk fra 500 til 800 kr. for en brukt vippestol på finn? Har vert inne å leita etter en babybjørn vippestol. Men kjøper jo heller en ny en istede for å kjøpe brukt for 800! Syke priser spør du meg. En brukt vippestol er IKKE verd mere en 300 spør du meg.. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns en selger selv kan bestemme prisen.Så er det jo opp til kjøper om man vil prutte eller kjøpe.Jeg antar at mange selgere legger inn rom for prutting. Men er det bare brukt til ett barn,så bør halv pris av ny være helt kurant å ta syns jeg.

 

Om du syns 800kr er for mye for en brukt vippestol så kan du jo bare kjøpe en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny babystol med lekebøyle koster 1450 kroner, så da er vel en pent brukt vippestol verdt 6-700 kroner mener jeg. Er den brukt til flere barn, vasket mange ganger, synlig slitt o.l. må de ned i pris.

 

Jeg solgte selv min vippestol med lekebøyle til 600 kroner, den var minimalt brukt siden jenta mi foretrakk å ligge på gulvet.

 

Så lenge folk er villig til å betale er prisen grei, om den ikke blir solgt må du la folk prute.

 

Du kan jo sende en mail/ringe og si du vil ha vippestolen om du får den for 300 kroner, om selger ikke er villig til å selge for den prisen betyr det at andre er villig til å betale mer og det er du som forlanger en for lav pris i forhold til markedsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på jysk og kjøp... De er mye mye billigere.

 

Kjøpte en brukt fra ei venninne, betalte henne 100 kr for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du skriver "prutte" i stedet for å "prute" (som det heter). Her om dagen var det ei som skrev "prutte" i stedte for å "prompe".

 

Ja, det kan lønne seg å forsøke å skrive korrekt norsk av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå selger vel ikke Jysk Babybjørn vippestoler da ;)

 

Er greie nok de fra Jysk o.l. hadde det selv til eldstemann, men da jeg fikk en Babybjørn til andremann var jeg frelst, det er VESENTLIG forskjell på stolene altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.babyshop.no/sitte/vippestol-og-tilbehor/tiny-love-gymini-bouncer

 

 

http://www.bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=625&idkategori=50&kat_name=Vippestoler&prod_name=Ekslusiv%20vippestol&startrow=

 

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnestoler/vippestoler/kashmir-ignoty-vippestol.html

 

Her er det et lite utvalg av stoler med lekebøyle, og den aller dyreste lå på under 1200. Ergo synes jeg ikke det er verdt å kjøpe en brukt en til mer enn 600 gitt, og da bør den være FINT brukt, for unger gulper, bæsjer og tisser i disse stolene, og ikke minst så spiser noen av dem i de. Altså masse flekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...