Gå til innhold

4 dager over termin.... kjedelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skjer det ingenting...

Nr 1 kom 9 dager over, nr 2 kom 4 dager over...

Så nå ser det ut som nr 3 blir sen også, men forhåpentligvis ikke så sen som nr 1...

Egentlig kjedelig å gå og vente slik, folk spør til stadighet om det ikke skjer snart eller om det har skjedd... Til og med sønnen min på 4 spør hele tiden, kommer babyen snart...

flere som går og venter på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager over termin her, og ja, kjeeeeedelig :-/ Har også gått over 2 ganger før, men like kjedelig hver gang.

Det beste man gjør er vel å gjøre koselige ting, lade opp og tenke minst mulig, men det er jaggu lettere sagt enn gjort.. og hvertfall når alle til enhver tid spør: "skjer det ikke noe snart"? Hrmf.

Ha en god søndag i solen :)

Skrevet

Fire dager over termin her også!

Jeg begynner å bli anspent og gretten, en dag sier jordmoren at hodet er langt nede og har festet seg, to dager senere hos legen er hodet oppe og bevegelig... skjønner ikke dette her jeg...

Ingen slimpropp/blod/kynnere...

Jeg prøvde modningsakupunktur, bringebærblad te, fysisk aktivitet, sex, til og med klyster (?!), men ingenting skjer!

Jeg tror at vesla har bestemt seg for å være inni her til hun blir konfirmant!

Skrevet

Kjenner meg alt for godt igjen her - gikk 14 dager over med førstemann, og da prøvde jeg ALT av kjerringråd minus lakserolje, uten at noe som helst hjalp. Derfor tar jeg det heeelt rolig denne gangen, siden jeg vet av erfaring at jeg bare stresser/sliter meg ut med alle "fødetriksene". Er nå 5 dager over med en baby som ble estimert til 4,2kg på termindatoen - og har innfunnet meg med at jeg ikke får gjort en dritt fra eller til før sykehuset finner det for godt at nok er nok...

Skrevet

Nå er det 5 dager over.. og fortsatt ingenting annet enn masrier...

Kjenner at jeg begynner å miste tålmodigheten...

Skrevet

Usj, samme her :- /

Våknet i natt av noen tak, og ble egentlig bare sinna, for er lei av å ligge å glo i veggen natterstid, og visste jo at det ikke kom til å skje noe mer..hrmf. Og etter et par timer; joda, borte som dugg for solen.

Aku-time i dag igjen, kanskje jeg skulle spørre om hun kan sette noe for tålmodighet, haha.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Bare 3 dager over termin, men jeg var så veldig innstilt på at det skulle bli på termin eller i hvertfall i helga. Vet godt at det er dumt å innstille seg på at babyen skal komme på termin, men jeg fødte på termin sist, og tenkte at da går jeg i hvert fall ikke over med denne. Men jo. Og jeg er sur, utolmodig og grinete på alt og alle rundt meg. Har to barn fra før, og de og mannen får litt mer kjeft og sure miner enn de fortjener om dagen... Og med de to barna kan jeg ikke mure meg inne heller, må levere og hente i barnehagen og på aktiviteter, og stålsetter meg for kommentarer fra alle jeg møter. Og barna var også veldig innstilt på termindatoen, så de lurer på hva som egentlig skjer og hvorfor lillesøster er så treig.

Jeg har fått modningsakupunktur, klippet gresset, støvsugd, vært på sykkeltur og når ikke noe av det virket har jeg prøvd å slappe av. Jeg vil ha barnet ut NÅ! Husker at jeg har hatt samme urimelige tanke på slutten av begge tidligere svangerskap, og nå kommer det igjen. Kanskje barnet aldri kommer ut? Kanskje det har tenkt å bli der inne for alltid? Jeg skjønner at det ikke kommer til å skje, men det føles sånn nå.

Blæ.

Skrevet

Glad jeg ikke er den eneste...

Jeg var hos legen i dag og de ringte Riksen, skal dit til kontroll på fredag.. er da 9 dager over.. litt sent synes jeg, men bedre sent enn aldri.. Håper dog at det starter av seg selv før den tid...

Skrevet

Godt å se at det er flere enn meg som har det sånn... jeg er 3 dager på overtid i dag. og hver natt starter det med maserier som dabber av etter noen timer. ligger å vrir seg uten å finne noen behagelig måte for iallefall prøve å sove litt på. svigermor bor rett over veien og MASER noe så grønnjævelig om ikke det blir tur på føden snart. hun begynner jo å bli utålmodig på å møte den lille må jeg jo forstå.....

bor på en liten plass og alle har en mening og en komentar, så nå gidder jeg ikke ut for å hente posten en gang. mannen min får flere skyllebøtter om dagen stakkar :P og sønnen min på 2 forstår ikke hvorfor mamma er lei seg, (hormonene tar litt overhånd noen ganger, spesielt hvis mannen sier noe som at jeg overreagerer eller at det blir da snart no) og vips så sitter mor å griner :P hehe håper vi alle kan få møte våre små trege mirakler snart :) lykke til alle sammen

Skrevet

Hvordan går det med dere andre?

Fortsatt ruging og venting her.. venter på å få overtidskontroll på sykehuset, men etter hva jeg har skjønt har de nok å gjøre om dagen; nå har de begynt med igangsetting på søndager pga den store pågangen, det har de visst ikke pleid å gjøre..

Skal på stripping hos jordmor på fredag, om noe ikke skjer før, og det tror jeg vel egentlig ikke, men håperhåper......

Blææææ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...