Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #26 Del Skrevet 28. juni 2011 Nå er du bare latterlig, du kan heller angripe de som kjører bil og da. Eksosen er skadelig for folk og miljø og er et miljøproblem. Å nekte noen å røyke på sin egen altan/tomt blir Nazi holdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #27 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvorfor det? Hvorfor kan ikke jeg kreve at deres røyk ikke skal komme inn på min eiendom? Men de kan kreve å få røyke og la røyken sin komme inn til oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #28 Del Skrevet 28. juni 2011 Bilene er ingenting i forhold til hvor mye ei ku, en schæfer, eller en haug med kyllinger slipper ut i form av CO2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #29 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg er allergisk mot dyr, kanskje jeg skal angripe alle katteeiere, hundeeiere osv for at dyrene kommer for nært meg? Skal jeg tvinge naboen å fjerne hunden pga at vi deler inngangsparti og hunden må gjennom døren? Og ikke minst, hva med de førehundene som er inne i butikkene? Jeg vil ikke ha hundehår i klærne mine og maten min, jeg blir jo syk av det! Skal jeg ha en slik holdning? eller skal jeg bare gi f*** i det som jeg pleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #30 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg påfører deg ingenting. Jeg røyker der det er lov. Du velger å gå inn i min røyk, ingen tvang. Jeg springer ikke etter deg og blåser deg i fjeset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #31 Del Skrevet 28. juni 2011 Så om man en gang i blandt velger å kjøpe mat, og velger å kjøpe klær +++ og faktisk må inn i et inngangsparti for å komme til disse absolutt nødvendige tingene, så har en da automatisk sagt fra seg retten til å mene at det er unødvendig å stå og blåse røyken opp i trynet på folk? OK!!! Egoismen lenge leve! Jeg har ingenting i mot røykere så lenge de tar littegrann hensyn til andre enn seg selv. Det er snakk om respekt for andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #32 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er sjeldent jeg ser at røkere står i selve inngangen og røyker. De fleste står mer til siden med ryggen mot inngangen og blåser røyken ut i ingenting. Er det bare syne av sigaretten dere reagerer på eller? Å faktisk dere velger selv om dere vil gå rett i røykskyen eller rundt den. Det er faktisk ikke så mange plasser igjen til røykerene å stå, å det kan dere takke røykeloven deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #33 Del Skrevet 28. juni 2011 Når de står å røyker på begge sider av inngangen og på veien til inngangen er det faktisk ikke mulig å unngå de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #34 Del Skrevet 28. juni 2011 Men bilene som står på tomgang utenfor klager du ikke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #35 Del Skrevet 28. juni 2011 For å svare på overskriften i innlegget ditt: Jeg røyker ikke der det ikke er lov. Jeg følger røykeloven. Derfor bryr jeg meg fantastisk lite over smålige mennesker som deg, som hadde klaget uansett hvor strengt det hadde vært. Noen må alltid klage, og du er tydeligvis en av dem. Hvor gjorde du av deg når det var lov å røyke inne overalt før i tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #36 Del Skrevet 28. juni 2011 Hvorfor? 1 : er ikke askebeger overalt! 2 : Vi elsker å irritere ikke røykere selvfølgelig 3: lufta og naturen er for alllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #37 Del Skrevet 28. juni 2011 Skjønner at du ikke bokstavelig talt mener at røykere skal ha egne glassbur, så derfor er jeg helt enig med deg. Jeg røykte før og sluttet når jeg fant ut at jeg var gravid. Nå etterpå hender det jeg tar en røyk i ny og ned, selv om det ikke er så ofte. Syns faktisk alle som røyker kan respektere ikke-røykere ved å gå litt unna busskur, innganger og folkemengder. Jeg blåser (!) i om folk ikke liker synet av det, men plages de ellers av min røyking så bryr jeg meg. Det verste jeg vet er folk som setter i gang og røyker etter et måltid, uten engang å spørre om den man spiser sammen med er ferdig med måltidet. Jeg føler meg på ingen måte diskriminert av røykeloven, syns det bare skulle mangle at ikke-røykere skal få slippe passiv røyking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå