Gå til innhold

Røykere hvorfor må dere påføre oss ikke røykere all denne ekkel lukten og disse sneipene dere ikke har vett nok til å kaste i søppelkassen.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns faktisk det har blitt så strenge regler på røyking at man lett kan velge å plassere seg et sted hvor det ikke røykes. Ser ikke problemet lenger. Om noen velger å røyke inne i huset sitt og du er på besøk der så får man bare respektere det.

Hilsen en som aldri har røyka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, virkelig kjempestrengt...man går igjennom enorme røykskyer hver gang man skal inn og ut av et kjøpesenter, arbeidsplass eller de fleste stedr egentlig syns jeg. inne i egne hus er jo greit nok ja, da drar jeg ikke dit, men fordi at folk ikke får røyke på offentlige steder lengre så står de jo trøkka sammen rett ved inngangen...deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så står dere der inne med sneiper tillangt over kneærene siden ingen av dere kan kaste sneipen annet sted enn på bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her Jeg mener ikke det jeg skrev bosktavlig, men satt meget på spissen, Men er så lei av av bakken ser ut som et enormt askebeger, at røykerer ikke kan gå lenger ut av kjøpesenter enn ett skritt ut av døren, at det ni dampes når dere skal inn i buss eller tog.

og at dere sneiper røyken i sanden på lekeplasser og på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er herlig for en astmatiker å kjempe seg ut ,mellom røykerne RETT utenfor inngangen til offentlige bygninger, kjøpesentre, I BUSSKUR!! Gleder meg til det blir forbudt å røyke på offentlige plasser som strender, parker olg også. Kan dere ikke bare innse det, det er på tide å slutte å røyke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i prinsippet er det noen steder strengt hvor man kan røyke og ikke, f.eks er det egne soner på plattformen på oslo s der man kan røyke, men det finnes faen ikke en jævla røyker som respekterer det.

Det er også lov å røyke på uterestauranter, det er sykt irriterende at man ikke kan spise maten sin i friluft uten å bli fopestet av røyk.

skal man inn og ut av kjøpesentre osv må man gjennom en røysky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det dårligste argumentet jeg har hørt for å kaste sneipene på bakken. Det går helt fint å kaste sneiper i søpla. Man må bare stumpe den helt først, enten ved å "vri" all tobakken ut av sigaretten eller tråkke på den, men det tar noen sekunder mere enn å slippe den brennende på bakken og gå fra den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg lukter vondt av røyken min får da virkelig være opp til meg.

Jeg står sjeldent eller aldri rett på utsiden kjøpesenter og røyker,ei hiver jeg sneipen på bakken om det er alternativer.Men pussig nok så er det som regel askebeger rett ved inngangsdøren til kjøpesenterene. Da blir det naturlig å stå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!!

Går jo ikke ann å sitte ute i solen på en restaurant å kose seg uten at du skal få en røyksky i trynet!! det er ekkelt, teit og jeg ser ned på røykere. Spesiellt de som røyker når de er gravide!! Blir sjokka over hvor egoistiske noen røykere er.

Her har jeg satt et ultimatum om at skal min mor bli gudmor for min baby, må hun slutte å røyke før babyen kommer. Og holde seg røykfri!! Jeg vokste opp med røyk i hjemmet og ikke søren om mine unger skal bli utsatt for det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" ser ned på røykere". Tror du virkelig noen bryr seg med hva du mener?Kanskje restaurantene og utestedene burde lage til en røykeplass for de som røyker da? neida er jo bare dere ikke-røykere som bestemmer her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er så dumme at de røyker burde lage sine egne røyke plasser der de kunne suge i seg sykdommer uten å plage oss andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei dere røyke-nazier . Stakkars hun som ikke blir gudmor bare fordi hun røyket. Herregud sier bare jeg.

Hilsen Ikke-røyker (men ser ikke ned på folk som røyker) med Astma!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg HI!

Og du som sier at en lett kan plassere seg på et røykefritt sted: NEI, det kan en ikke!

Dere røykere som forpester gud og hvermannsen alle veier står utenfor alle innganger, både kjøpesentre, bilforhandlere, midt i gågatene og blåser ut møkka deres.

Ved ett tilfelle kom jeg gående med minste på armen i en alder av rundt 8 mnd og eldste som da var 4,5 år mot inngangen til nettop et kjøpesenter. Og hva skjedde vel ikke der annet enn at ei godt voksen dame stod midt foran inngangen og ikke viste noe tegn til å flytte seg ørlitegrann en gang bare for å blåse dritten RETT I ANSIKTET på babyen min!

Jeg spurte hvorfor hun gjorde det, og sa at jeg syntes det var ufattelig frekt og respektløst, og hun lo bare og snudde seg vekk mens hun ristet på hodet.

Så si meg en gang til: ER det egentlig mulig å unngå den jævla røyken når en er ute å går, og da særlig med barn???? NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg altså, men hva foretrekker dere? At røykerne har egne røykerom som før, eller at røykerne nå må stå ute i all slags vær og vind?

Hva blir det neste, jage bort de som bruker for mye parfyme (de er værre, etter min mening, enn røykerne da de også er INNE), de som drikker kaffe (var verdens værste lukt når jeg gikk gravid + at det er kreftfremkallende), folk med for lyse stemmer, osv.

Hilsen en x-røyker som synes denne hetsen har blitt latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking påfører tross alt mer sykdom og plager enn noe som helst av det du nevner. Hvor mange prosent av kaffedrikkere har kafferelaterte sykdommer i forhold til røykere som har røykerelaterte sykdommer f.eks?

Egentlig burde det ikke vært lovlig å røyke ute blandt folk i det hele tatt, og det burde kostet 3 ganger så mye som det gjør i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i dette med at kaffe er negativt for oss som ikke drikker det. Men dessverre er det ikke kommet like langt når det gjelder lover å regler for kaffidriking.

Det stinker helt forferdelig. Det er kaffeflekker overalt. Kaffedrikkerne tømmer kaffirester i plantene på jobb så de råtner og forpester hele rommet. Det mases om kaffi hele dagen, halva dagen går med til å holde på den koppen. Koke og balere. Barna mine er i fare overalt hvor det nytes kafffi. Er livredd for at noen skal søle varm kaffi på dem. Er ikke få barn som har fått brannskader av en kaffiskvett. Syns faktisk røykerne blir en smule diskriminert, men det er litt deilig for meg som ikke røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere burde heller ikke få reise kollektivt for det er helt grusomt når de kommer inn i bussen,trikke, t-banen osv. Og enda verre når de setter seg på siden av en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffen på skolen er et større problem for renholderne enn røyken.

Hilsen "vaskekjærring"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMMMMMMM sneiplukt er jo den beste duften i hele verden????? Forstår du ikke det???? er du dum????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry HI røykerene kan ikke ha slike glassbur, da er det lokaler og det er ikke lov.

Her i byen finnes det to røykebuer, de er flittig brukt. Men uten om det, hvor skal egentlig røykerene gå?

Jeg ser ingen problem å sitte ute på uteresturanger der folk røyker, sitter gjerne som gravid ute attmed noen som røyker uten og røyke selv.

Slutt å klag Nazist-antirøylere og heller ta andre problem som: vold i hjemmet, alkoholisme, mishandlinger, narkomane osv. Røyken er bare bagatell i forhold

Hilsen ikke røyker som godt kan sitte i en røyksky for hun selv velger og oppsøke disse plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere sinnsyke kjærringer her inne finne dere en hobby? Røykere må da få leve de også. Trøst dere med at de ikke lever så lenge i stede. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan røyke inne hos seg selv om de eier boligen.

Ikke ute på veranda for den røyken kommer inn til naboene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...