Mockanin Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Noen som vet om man kan få dekket fjerning av hud over øynene? Har blitt skikkelig ille nå. Ser bare en smal stripe av øyelokket. Ikke noe vits i å sminke seg med øyeskygge. Må jeg innom fastlegen for å få dette gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 På ene siden ser jeg ikke øyelokket i det hele tatt, jeg... Har også tenkt seriøst på å få gjort noe med det. Håper vi kan få litt tips her, molla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 I mens dere venter på operasjon kan dere jo prøve disse:) http://www.eyelidstrips.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 Ja, det kan du få dekket hvis det er ille. Faren min har fått det gjort på den lokale øyeavdelingen. Du må innom fastlege for å få henvisning. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guttemamma75 Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Når det gjelder kosmetiske operasjoner dekket av staten gjelder en hovedregel - man må ha medisinske problemer som følge av plagen.. At du ikke kan sminke deg fyller neppe dette vilkåret, men om du har plager som væsking fra øynene, plager med synet etc pga hudfolden kan det være du får det dekket. Hvis ikke er det nok noe du må betale selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå