Gå til innhold

Jeg hater mannen min når han er full.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er på byn nå og jeg håper inderlig jeg sover når han kommer hjem. Han forvandles til en fjern og lite oppgående fyr. Uff og øsj.

 

Snakka akkurat med han på tlf og han fikk ikke med seg hvem han snakker med og snakka bare tull. Sender melding hvor det står: "Ht" på.

 

Er det mulig, jeg blir aldri så full og blir egentlig litt kvalm av tanken på han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke med seg at det var deg han snakket med?! Dvs han raver rundt uten å kunne gjøre rede for seg...?!

Herregud, noe så uansvarlig!

Hadde ikke orket å ha en sånn mann, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ikke sambo når han blir full, men jeg takler det ikke.. Det har nok litt med at min x ble et hel**** når han ble full. Han ble så sint på meg for ingenting, sa så mye stygge ting og ved ett par anledninger ble han også voldelig. Min nåværende samboer er absolutt ikke sånn, men av en eller anna grunn så takler jeg ikke helt at han blir dritings. Da vil jeg helst ikke være i nærheten.. Men for all del, han finner på mye dumt han også. Som feks å sitte på en kompiser som kjører i fylla (det gjør han nok ikke igjen, for så langsint som jeg var da har han nok ikke opplevd meg før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir litt mindre smarte når de er fulle. De vet det ikke selv da.. har drukket både seg selv og andre både smarte og vakre.. Hehe!!

Jeg hater ikke min sambo når han blir full ( noe jeg knapt kan huske) men syns aldri det er videre sjarmerende med fulle folk..

Fulle ,svette folk med fullt ølglass i hånda som skal danse med deg og holde rundt.. Wææææ ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...