Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg gikk på Aap før jeg ble gravid og rakk ikke å komme ut i tiltak før jeg gikk i permisjon. Jeg vurderer arbeidsutprøving eller praksisplass når jeg kommer tilbake. For meg var det tøft å jobbe tidligere, og det blir for mye for meg å begynne rett på 100 % jobb i praksisplass. Jeg trenger gjerne en dag å komme meg på. Det jeg lurte på, er om man for eks kan begynne i det små og jobbe 2 dager i uka, og evt prøve å øke om man klarer det. Eller må man jobbe hver dag om man er i praksis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg startet med en halv dag i uken! Nå er jeg oppe i to, og skal øke til 2+3, så det går helt fint å begynne i det små. Hele poenget er jo at du skal finne ut hvor mye du tåler, og hva som er en hensiktsmessig mengde for deg å jobbe uten at det går ut over helsa di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 Tusen takk for svar. Da vet jeg at jeg kan prøve å gjøre en avtale med saksbehandler om dette. Håper ikke ho er vanskelig på det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå