Gå til innhold

Hvor ofte er mannen deres ute på noe i helgene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har samboeren min vært ute på noe hver helg de siste mnd, enten det er guttetur/fisketur med overnatting eller fest.. Nå var han borte natt til i dag og fant ut nå at han ville på fest og dro. Kjenner jeg blir litt skuffa over at jeg nok en kveld må sitte alene hjemme i det hølet her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så å si aldri. Han har ingen her vi bor, bare meg og mine venner. Hender han er ute på kino med naboen, men det har vel skjedd 3 ganger på 1 1/5 år. Er han avgårde så er det som regel med meg.

 

Jeg er ofte ute på ting, og det syns han er helt greit. Da kan han se teite krigsfilmer med så høy lyd han bare orker :) Men jeg er sjeldent på overnatting da. Drar som regel når ungene har lagt seg og er tilbake før de våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har han vært ute en tur uten meg, første gang siden vi ble sammen, ellers vil han være med meg, altså at vi drar ut sammen. Får vi ikke ordnet barnevakt, så slenger han på en dvd og har filmkveld med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det noen jaktturer, ellers ingenting. Men forteller du mannen din hvordan du har det?

 

Mannen min brukte noen måneder på å skjønne at det ikke var ok å bare dra avgårde hvis jeg ikke var ok med det. I starten brukte han alle andres forventninger ovenfor ham som argument, og det holdt hele forholdet vårt å ryke på.

 

Men han skjønte det i tide, vi strever fortsatt litt med hvordan jaktturene skal avvikles, men nå kommuniserer vi i alle fall om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten aldri,vi har faktisk 3 små barn. Og hvis han er ute på f.eks firmafest eller utdrikkingslag,-da skylder han meg definitivt en og det er jeg som skal på vift neste gang! Selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han har vært på fest alene en gang siste året. Er bare når det skjer noe spesiellt. Ingen av oss er ute bare for å fly på byen lenger. Det er vi for gamle til syns vi..;p

Vi har blitt sånne sitte-i-armkroken-å-se-film-folk vi !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er ute, er det for å ordne noe (handle, på dynga etc). Noen få ganger er han med kompiser eller på fisketur. Tror ikke han har vært full etter vi fikk barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes min er mye borte i helgene, men han er skift arbeider og jobber fast hver 3 helg.

Jobbet en ekstra dagvakt i går og var på sommerfest helgen før arbeidshelgen sin.

Jobb er jo ikke det samme, men når man har vært alene med hus, barn og hund store deler av de 3 siste helgene føles det litt mye.

 

Blir feil å klage, men da han lurte på om det var ok med fotball og øl neste lørdag sa jeg ja, men tenkte kanskje nei.

 

Trives egentlig med at han jobber skift, blir kortere dager i bhg og flere fridager for barna, blir lange gode skogsturer på dagen for hunden osv, men blir også mange lange ensomme kvelder for meg.

Kjenner det kan tære på i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...