Gå til innhold

Noen her som har prøvd MAGNESIUM kapsler før??

Gjest Hønemor til 4♥

Anbefalte innlegg

Gjest Hønemor til 4♥

Merket dere at magen reagerte når dere hadde gått på dem en stund??

Jeg har gått på dem siden 10 juni.

Har vanligvis problemer med å få gå skikkelig på do..Men etter jeg begynte på Magnesium kapsler så får jeg gå på do oftere enn før! I går fikk jeg plutselig litt bløtere avføring (beklager detaljene!),i dag var jeg veldig bløt (Ikke Diare`altså,bare veldig bløt)! Tviler sterkt på at jeg er syk,føler meg i ganske grei form! Løper heller ikke på do,har vært der kun 1 gang daglig i går og i dag!

Har lest på nettet når jeg søkte opp Magnesium at man kan bruke Magnesium som avføringsmidler! Så jeg tenkte at d kansje er dem som gjør at avføringen er så bløt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket akkurat med ei om magnesium fo et kvarter siden og hun sa at et tegn på for mye magnesium var diare. hvor mange mg tar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hønemor til 4♥

Vil absolutt ikke kalle det diare`,da er jo avføringen som vann,dette er bare veldig blødt! Jeg følger dosen som står på boksen,det står 1-2 kapsler,jeg tar 2 kapsler,det blir 400 mg magnesium.

Jeg har VELDIG dårlig matlyst,så det blir veldig lite mat på meg om dagen,så får ikke i meg mye magnesium ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hønemor til 4♥

Leste nettopp på nettet at mer enn 600-700 mg magnesium daglig kan fremkalle diare`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lært når det gjelder flytende magnesium at du kan ta en kork holde det litt i munnen får du metall smak i munnen trenger en ikke tilskudd av magnesium. på helsekost får du flytende magnesium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...