mariabee Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Vi har nettopp gått til innkjøp av denne, hovedsaklig fordi den er liten og lett å ha med på tur. MEN er det slik at barnet kommer ned i gulvet når hun/han ligger oppi? I vårt tilfelle skjer det, vi har strammet og gjort som bruksanvisningen sier. Men når vi legger gullet ned i sengen så kommer jo hun helt ned i bakken for å si det sånn... . Og har dere EKSTRA madrass til?????
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 Har dere tredd madrassen inn under senga? Den skal visst ikke legges rett i bunnen. Og den tråden er festet under sengeføttene? (det ble et rart ord)
mariabee Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2011 Ja har lagt madrassen innimellom sånn som d står og strevde fælt m å feste de snorene under sengeføttene ja Har ikke hatt snuppa oppi enda, men d skal så lite til for at bunnen kommer i gulvet virker det som. Trykker bare så vidt med en finger så er den nedi føler jeg. Blir det annerledes med ungen oppi?? Har dere en annen madrass i tillegg??
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Så merkelig. Hos oss ligger hun bra i sengen sin. Nå har jeg bare prøvd med å ha madrassen oppi senga vel og merke. Har ikke behov for en ekstra madrass i tillegg slik jeg ser det. Eneste vi skal ha oppi er et stort badehåndkle som vi bretter og har laken rundt. Prøv å legg snuppa di oppi og se om det hjelper når vekta blir fordelt utover madrassen?
mariabee Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2011 Var kanskje ikke så dumt å ha et håndkle eller noe sånt oppi i tllegg, blir litt glatt å ligge rett ned på der altså. Skal prøve i morgen Men er veldig fornøyd med at den er liten og lett. Og med øvelse vil d jo blir enkelt å slå opp å sammen og.
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 26. juni 2011 #6 Skrevet 26. juni 2011 Ja jeg vil tro at det blir klamt og ekkelt å ligge rett på det stoffet, så da tenkte jeg at det må være lurt å bruke en stort håndkle som kan absorbere fuktighet. Men med et laken rundt slik at det blir bedre å ligge på - det er jo ikke så godt å ligge på en håndkle så lenge. Den sengen virker rett og slett genial. Den er lett, enkel å sette sammen og legge sammen og tulla liker å ligge i den Gode greier
mariabee Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2011 Hun storkoser seg i den sengen, MEN madrassen går helt i gulvet når hun ligger der. Skal den det ????
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 26. juni 2011 #8 Skrevet 26. juni 2011 Jeg vet ikke helt hva den skal, men jeg vil jo ikke tro at det?
mariabee Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2011 Jo den kommer nedi når noen ligger oppi der. Det gjør den med et vennepar av oss og.. Det syns vi var litt dumt altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå