vår første 19 mnd prøving Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Uff vil at det skal klaffe nå!!! vil jeg vil jeg vil!! Har prøvd alt hittil denne runden, tar bidronning gele, tran tabletter, folat, trener (går tur hver dag), spiser sunt, og skal begynne på mandag med grapefruktjuice og slimløsende hostesaft, samt teste etter EL og finne den. Skal ha sex 3 dager før EL , og annenhver dag fra da og en hel uke fremover. Deretter skal jeg begynne på wild yam et par dager etter EL er over. Skjønner ikke vist ikke spiren skal sitte nå! Vi skal til utredning i slutten av August vil klare det selv nå istedet 12 måneden vi prøver .. Flere med EL snart? Min er ventet 2 Juli.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Jeg tror jeg har el rundt disse dagene. Oppdaget el slim i dag. Testet negativt på el test i går, så jeg vet at jeg har ikke hatt el enda.. Får vel kanskje positiv el test i morgen eller tirsdag. Problemet er bare at jeg er så kraftig forkjølet at jeg orker egentlig ikke tanken på sex, men må nok bare ta meg sammen og tenke på et evt resultat ;-) Blir spennende å se om jeg finner el. Lykke til.
~Prøver på nr 2~ Skrevet 26. juni 2011 #3 Skrevet 26. juni 2011 eg har eggløsning 3 juli, iallefall da den er ventet. Tenkte å kjøpe meg el-tester i morgen, fra clearblue, for å teste. Hååper det klaffer denne gangen for dere! Vi har bare kommet til 3 pp, så forventer egentlig ikke å bli gravid så fort.. Men hvem vet Eneste jeg gjør, er å ha sex annenhver dag, (hele mnd etter mensen er ferdig) og skal begynne på folat i morgen.. Lykke til! :-)
Lotta2010x2012 Skrevet 27. juni 2011 #4 Skrevet 27. juni 2011 Jeg skal ha el i disse dager. Var hos gu på fredag, og da sa ho at regnet med at den ville komme iløpet av 3-4 dager. Er på dag 3 i dag, men fikk negativ el test i går ettermiddag og nå i ettermiddag. Skal prøve med morgen urin i morgen, håper det er positiv:) Vi prøver på vår andre. Dette er vår første pp:) Lykke til til dere andre!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2011 Spennende når EL nærmer seg Har ikke fått noe EL slim enda men begynner å teste først i dag, gleder meg til den lyser positiv iløpet av uken da skal jeg hoppe opp å ned av glede Denne runden skal vi ha mye sex !! nå skal den sitte! begynte med grapefruktjuicen for et par dager siden, syns ikke den er så ille tenk nå skal vi bli gravid damer Aldri si Aldri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå