Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Vi skal besøke min mor i 1 uke, men vil også gjøre ting med snuppa som er verdens beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Henger meg på denne... Lillesøstra mi på 5 år skal besøke oss en ukes tid og vi må jo ha litt aktiviteter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 Frognerparken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ->>- Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 -Frognerparken med statuer og lekeborg, evt også Frognerbadet -Barneteateret i Frognerparken -Botanisk hage med zoologisk museum -Reptilparken -Teknisk museum -Vaktskifte ved slottet -Akershus festning -Badetur på øyene Om hun ikke er "byvant," også rusling på Karl Johan med folkeliv og isspising, trikk/t-bane, kino el. innendørs barneteater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2011 #5 Del Skrevet 25. juni 2011 Tusenfryd Tøyenbadet Huk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #6 Del Skrevet 25. juni 2011 Pila må ha overintelligente barn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #7 Del Skrevet 25. juni 2011 Klart hun har! Eplet faller ikke langt fra stammen, vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #8 Del Skrevet 25. juni 2011 Eg var i oslo i fjor med jenta mi på 5 år.... Me var på øyhopping...det var veldig kjekt:) bada og grilla.... Så var me i Frognerbadet...Det var veldig godt tatt i mot Shoppa og åt is... Men eg husker me var på teknisk museum når eg var liten, og da var kjempekjekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #9 Del Skrevet 26. juni 2011 MIn på 5 år liker Holmenkollen og trikken når vi er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå