Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Nordea, der fikk vi best rente når vi kjøpte hus. Der fikk vi best rente når vi tok lånet opp til vurdering. Helt ok, dessuten har de kontorer vi kan stikke innom ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #3 Del Skrevet 26. juni 2011 Nordea!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #4 Del Skrevet 26. juni 2011 dnb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #5 Del Skrevet 26. juni 2011 Nordea her også. Vi er veldig fornøyde begge to. Jeg hadde Dnb og han hadde Postbanken da vi giftet oss. Vi ønsket å samle oss på et sted og tittet rundt. Nå har vi vært på Nordea i 5 år og hatt lån i 3-4 år. Vi kommer ikke til å skifte bank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #6 Del Skrevet 26. juni 2011 Statens Pensjonskasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #7 Del Skrevet 26. juni 2011 Hvilken bank som er best aner jeg ikke, men vi har lånene våre i Dnb Nor. Det var de som var villige til å gi oss mest lån, og jeg har inntrykk av at det er lettere å få lån der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #8 Del Skrevet 26. juni 2011 Huslånet har vi i Statenspensjonskasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #9 Del Skrevet 26. juni 2011 Vi har Sparebanken 1. Vet ikke om de er best men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2011 #10 Del Skrevet 26. juni 2011 Nordea og Statens pensjonskasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå