Gå til innhold

Jeg håper dere SKJEMS!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis du mener jeg gjemmer meg bak pc'n min burde du kanskje svare med nick selv da, tøffa? (og rette på dine egne skrivefeil før du tar MINE!)

 

Jeg har ikke skrevet denne artikkelen og det var ment at de som hadde skrevet stygge ting på denne tråden som skulle SKJEMMES! fornøyd nå kanskje?

 

Og hva vet vel du om jeg har ett barn med skader eller ikke! Ikke uttal deg før du vet noe!

 

 

HILSEN HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok ikke det hadde vært noe å snakke om, dersom denne gutten som vant i fjor hadde vært intullet i et håndkle/ hatt vått hår rett opp/ vært oppi et badekar med masse skum, eller noe lignende.

 

Så det er vel ikke det at han er handikappet folk reagerer på? Det er vel det at han sitter der med en lue liksom, å likevel får så mange stemmer.

 

Jeg har selv en sønn med CP, å jeg har masse bade bilder av han som jeg hadde sendt inn dersom jeg ville delta på noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at fordi gutten hadde på seg lue på bildet slenger folk rundt seg med hårreisende kommentarer.. ?

Ja, det kunne nok vært unngått hvis gutten hadde sittet i badekaret med masse skum rundt seg

 

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, det tror jeg ihvertfall.

 

Ungen har på lua, de prøver ikke engang å ta det på alvor.

Hvis han hadde badet så ville det ihvertfall vært mye mer rettferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mye kunne vært unngått da ja.

 

Hadde han vært i en "Lano-setting", så tror jeg ikke folk hadde reagert. Det er jo en kjempe flott gutt det er snakk om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ungen er søt eller har glimt i øyt har uansett minimalt å si for hvem som vinner denne konkuransen. Vinneren er den som har den mest masete moren. Om man stemmer på en unge fordi man liker moren eller fordi man synes synd på unen kan vel bli et fett. Personlig holder jeg meg mest mulig unna alle Lilleborg sine produkter av bare irritasjon på all masingen på div. nettsider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...