Gå til innhold

Jeg håper dere SKJEMS!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Signerer HI!

Jeg blir helt kvalm av holdingene til noen av dere her inne!

Det gjelder også når dere henger ut og hetser bloggere og brukere her inne .

Feige er dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at dette skal bli rettferdig, så bør de gjøre noe med framstemmingen av vinneren. Det er ikke nødvendigvis det søteste "sjarmtrollet" som vinner på den måten det er i dag. Her kommer det mer an på hvem som har foreldre som kjenner flest folk som er aktive på stemmefronten.

Ellers er jeg enig i at det er mange direkte stygge kommentarer i Lano-trådene som man bør holde seg for god til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått helt fnatt av hele konkurransen.. Den har mistet sin sjarm etter at det ble så mye konkurranse. Er skjit lei av at alle maser om at man skal stemme på barna deres. Og at det fins kjipe folk på dette forumet er vel ikke akkurat en nyhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke vært en nyhet om det ikke hadde vært sommerferie. Forøvrig, bør mange i den omtalte tråden skamme seg ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe jeg har reagert på lenge her inne og også uttrykt opptil flere ganger i disse hetsedebattene. Å sitte der å hetse barn når man er på et forum der vi er foreldre, et forum man oppsøker fordi man enten skal ha eller har fått barn finner jeg fullstendig usmakelig. At man kan være anonym bør ikke endre på den generelle anstendighet man som voksen mamma bør inneha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke lano ungen etter konkurransen kom på nett. Før var det en hyggelig konkurranse via lokalavisa med telefonstemmer.Nå mases det på absolutt alle nettsiden om å stemme på den eller den.

Jeg er dritt lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som får flest stemmer, vinner. Hvorfor er det urettferdig? Burde det vært en "fagjury" som kårer det objektivt sett "søteste sjarmtrolelt", på samme måte som en missekonkurranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Lano-ungen er ikke, og har heller aldri vært, en skjønnhetskonkurranse for barn. Vi er på jakt etter sjarmtroll med glimt i øyet. Helt siden starten på 50-tallet har vi sett etter gøyale unger med festlige uttrykk og glimt i øyet - rett og slett sjarmtroll, uttaler Gjemdal.

Blir kanskje feil å bruke ordet "rettferdig", men tja, kanskje en fagjury hadde vært greit, sånn det var før. (Da datteren min var baby for 11 år siden, så måtte vi ihvertfall sende inn bilde til Lano.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er påfallende at bildet valgt til annonsen viser to "klassisk reklame" unger. Det ville nå vært mer på sin plass å vise storsinnet de etterlyser med å velge et bilde som peker i samme retning som det de prøver å si.

Eller er det sånn at selv om vi ikke liker det, så er det størrelse 36 som selger klær for H&M, hud opp til 22 år som selger kosmetikk, vellykkede menn i flott outfit som selger biler osv osv osv. H&M prøvde seg med Anna Nicole Smith, men det ble med det. Vi vil ha det perfekte og enhver reklameguru vet nøyaktig hva man bør spille på for å selge produkter.

Alt annet om anonymitet og trolling er det ikke vanskelig å være enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg ikke. Ikke ville det ramlet meg inn å melde avkommet mitt på den formen for konkurranser og det er helt likegyldig for meg hvem som vinner. Debattene rundt konkurransen har igrunnen vært interessante. Jeg ser at forskjellsbehandling av handicapede er en flott ting så lenge det går i den handicapedes favør. Jeg ble litt overrasket over dette, men lever livet mitt helt flott likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper DU HI, SkjEMMES! Det er nemlig sånn det skrives. Og det hetere "uANsett".

Du kan bare gjemme deg bak pc'n din. Tøffere er du ikke. Er ingen som bestemmer utseendet og skadene til barnet sitt. Ditt billedskjønne barn er sikkert fint nok. Men stakkars henne, som har en så fordomsfull mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått med meg den tråden.. Men når jeg leste på linken som HI la ut må jeg si jeg ble skikkelig trist over at det går an å snakke sånn om uskyldige barn. Makan til oppførsel.

Jeg skjemmes på deres vegne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange stygge kommentarer der ja.

Men at disse menneskene plutselig skal snu og skjemmes, tviler jeg dessverre lite på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er dette noe å bry seg om? Lano-ungen er for spesielt interesserte. Syns det er helt greit at den med flest stemmer vinner, det er jo rettferdig det. Hva som liker bak stemmene får hver enkelt stemmegiver stå til ansvar for selv.

Om folk ikke vil ha spesielle barn der, stem på andre barn. Det er jo ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er vel fortjent til dere som skriver så mye stygt i den tråden.

Jeg blir fysisk kvalm.

Håper TV2 også vil brette dere ut på nyhetene, og at det ender med at Lano dropper hele greia.

Fy fader, jeg er flau på deres vegne. Skam dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...