Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med innsett i naturlig syklus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha det neste gang,men er litt skeptisk til det meker jeg,sikkert fordi det er uten hormoner..men for akk del-alt skal prøves:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd, men lurer på det samme som deg. Skal også ha det neste gang og er litt spent. Det positive er jo at en slipper unna medisiner om forsøket blir avbrutt. Har du hatt fryseforsøk før?

Skrevet

Ja dette blir mitt 3 fryseforsøk.

Skrevet

Ja, jeg har blitt gravid etter innsett i naturlig syklus. Termin i desember. :) Har en sønn på 10 mnd etter ferskforsøk. Fikk etter det 3 egg på frys og det ble full klaff på første fryseforsøk. Fikk satt inn ett egg. :) Legen vår mente det va kjempelurt med forsøk i naturlig syklus. Da e kroppen helt fri for kunstige hormoner og kan "ordne opp" helt selv. :) Masse lykke til med forsøket! :)

Skrevet

Åh så flott å høre:-)) Masse lykke til med den voksende magen!!

Skrevet

Jeg sitter i soffan og titter på ei 8 uker gammel sovende jente som ble pga fryseforsøk i naturlig syklus :) Helt fantastisk måte å bli gravid på hehe! Ingen hormoner i bildet.

Lykke til!! :)

Skrevet

Åh så bra:-) blir så glad når jeg leser positive historier,da er det jo håp da jo:-))) Takk takk:-) kos deg med prinsessa di:-)

Skrevet

Jeg testet postivt på fredag, så hvis dette holder løpet ut, så har jeg også blitt gravid i naturlig syklus :) Har foreløpig ikke så mye symtomer..mest mensmurringer sånn nå og da. Livredd for at den skal komme..men får bare krysse fingrene og håpe at dette går veien denne gangen :)

Lykke til!!

Skrevet

Ja ja!

Min deilige 5 mnd gamle eskimo-gutt ble til i naturlig syklus!

Så nå satser vi på at han blir storebror i løpet av 2012! Starter på spray i august da vi ikke har flere egg på frys!

:-)))

Skrevet

Så flott:-)

Tok dere crinone etter innsett? Jeg fikk respet på det,men de har ikke sagt noe om det når jeg tenker etter...

Skrevet

hvordan gjøres det med innsett i naturlig syklus? må man da ha kontroll når el er? jeg vurderer og dra til hausken etter sommeren og prøve ivf. men vil gjerne prøve uten en haug med medisiner. vi må nok igang med icsi, må man da gjennom lang regime? er helt grønn på dette.

Skrevet

Jeg fikk progestankapsler etter innsett. Skulle ta en kapsel 3 ganger daglig mener jeg.... tok de bare i 14 dager etter innsett - eller kanskje jeg startet et par dager før..?

Men uansett så er det kroppen som ordner alt selv, så de på St.Olav mente det var "unødvendig" i utgangspunktet.

Skrevet

Når man skal ha innsett i naturlig syklus så tar du eggløsningstest hjemme,når den er positiv så må du på UL på klinikken,så avtaler dere innsett da.

Jeg fikk beskjed om at det ikke var nødvendig med crinone/lutinus i etterkant,dette er jo en flott og naturlig måte å gjøre det på egentlig,deilig å slippe masse hormoner før og etter:-)

Skrevet

hva er det som avgjør om man prøver i naturlig syklus eller styrer med hormoner egentlig? Og hva prøver man som regel først?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...