Lillemor&gjengen Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Jeg jakter på en lillebrøster men hadde en vanskelig runde første gangen og nå vil jeg gjerne dele historien min Se bloggen min http://regndraaper.blogspot.com/
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 26. juni 2011 #2 Skrevet 26. juni 2011 Off, hva skal man si? syns veldig sunn i deg som har opplevd alt det i den tiden som liksom skal være "den flotteste tiden".. Fikk frysninger når du skriver at du revnet så mye, off.. Håper virkelig at du får en bedre graviditet, fødsel og barseltid nesten gang, det fortjener du helt klart etter alt det du har vert gjennom. God klem og ønsker deg lykke til videre, du er tøff som vil ha ett til barn God sommer!
Lillemor&gjengen Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2011 Takk for klem! Støtte betyr mye. Har du sett saken i Dagbladet/klikk.no idag? Handler nettopp om fødselsskader og må innrømme jeg syns det er svært viktig at tabuet blir borte rundt dette.
Maiblomst28 Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Hei! Testet du seriøst negativt 8 dager etter ikm?
Lily_ Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Hei! Jeg er samme som trådstarter, har et nytt nick - vil helst at folk skal kjenne det igjen. Testet ikke negativt 8 dager etter ikm, men på 8 dager etter EL:-) hadde det vært 8 dager etter ikm så hadde jeg blitt stresset altså. !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå