Gå til innhold

Så den mest hjerteknusende dokumentaren på FEM i dag... om det å ønske seg en datter men bare få gutter....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har selv ønsket meg jente (og fått det etter gutt) og det var utrolig spesielt å høre om mødre som turte å sette ord på noe som er så tabu....

 

En skal jo elske sine barn uansett kjønn (og det tror jeg alle gjør også) men jeg er faktisk enig i det den ene damen sa; Det å ønske seg, men aldri få en datter kan sammenliknes med ufrivillig barnløshet selv om man har fire gutter fra før." Det er sterkt, men jeg tror det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det å ønske seg, men aldri få en datter kan sammenliknes med ufrivillig barnløshet selv om man har fire gutter fra før"

 

Snakk om å fornærme og såre mennesker som ønsker seg det ene barnet de kanskje aldri vil få!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligne kan man selvsagt, men jeg tror enhver som er psykisk frisk vil konkludere med at de to tingene ikke er i nærheten av det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig si at jeg blir kvalm når de sitter og griner etter ultralyden fordi de får nok en gutt. EN FRISK GUTT!!!

 

Herregud, våkn opp folkens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det, og synes ikke de to tingene kan sammenliknes på noen måte.

Og synes synd på den lille gutten som satt ved siden av moren i senga der hun satt og gråt fordi hun ikke var gravid med en jente.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dette er den mest hjerteskjærende dokumentaren du har sett har du ikke sett mange dokumentarer, eller så har du et passe forstyrra følelsesliv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å gi HI det hun åpenbart vil ha. Masse svar på en svært provoserende og lite intelligent uttalelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ENESTE som er hjerteknusende med denne kommentaren er disse stakkars barna de allerede har, men som etterhvert kommer til å forstå at de ikke er like mye ønsket som ei jente!

 

Stakkars stakkars barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på gutten jeg har som ligger og sover søtt ute i sengen, og at noen kan bli lei seg pga at han er en gutt??

 

Venter en gutt til jeg, og kan ikke akkurat si at jeg er lei meg for det, han kommer nok til å bli like superherlig som storebroren sin.

 

Tenker på hvor såret denne gutten blir når han vokser opp og ser på film moren hans som griner fordi han ble en gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette karakteriserer du som "den mest hjerteknusende dokumentaren"? Har ikke for vane å følge med på dokumentarer på FEM, for jeg har fått med meg at det er ganske mange direkte tragiske sjebner som dokumenteres der. Men dette er jo er jo tragisk kun på ÉN eneste måte; pga disse egoistiske, utakknemlige og respektløse foreldrene!!!

 

Nei, vettu hva.... håper du tenker deg om, HI, og innser at du faktisk IKKE er enig i det hun damen sa. Dette er ikke sammenlignbart overhodet!

Skjønner ikke at tanken kan slå noen engang..!!!! Fysj!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...