Gå til innhold

Noen som har en deodorant å anbefale? u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cosmica er god og gir ikke allerigske reaksjoner. Men om man ikke venter til den er tørr, så blir det lett hvite merker på klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt masse med skikkelig svettelukt, så ble jeg anbefalt BIOTHERM (den med blå skrift), og lukten er borte. DEILIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i for Biotherm. Den er den absolutt beste syns jeg. På en god 2. plass kommer Clarins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!

 

Har egentlig alltid hatt problemer med svettelukt, ogprøvd alt på apotek og annet marked.

Så prøvde jeg Helena Rubinstein sin deo, HR som man selvfølgelig ikke får kjøpt over alt, men på noen parfymerier og "sminkeplasser", utenlands og på nett.

MEN, den er helt genial! Uten parfyme og hemmer all svettelukt, den er ganske dyr men den er drøy... Kan i værste fall, får du ikke tid på morgenen så varer den i to døgn!! No bullshiting!

Elsker den og ingen andre deo'er fra verken apoteket eller andre plasser har funket på meg.

 

Har brukt den i tre år = NULL svettelukt! Prøv den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som denne?

http://us.strawberrynet.com/skincare/biotherm/deo-pure-antiperspirant-roll-on/38816/#DETAIL

Og den Helena Rubinstein, kan det være denne? Var ikke bilde, men kjenner du igjen navnet kanskje?

http://us.strawberrynet.com/skincare/helena-rubinstein/nudit-roll-on-deodorant/121625/#DETAIL

Gleder meg til å prøve ut en ny. Har bare til nå brukt sånne som jeg får kjøpt på dagligvarebutikker. Har også prøvd stop24 fra apoteket, men synes ikke den var så bra.

 

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig e det den, prøv den gjerne, den har vært redningen her! :)

Verken Stopp24 og de skikkelige kjemiske på apoteket har hjulpet på meg, jeg bare reagerte på dem fordi de var for sterke for huden min, jeg fikk til slutt brennmerker på noen av dem...

 

HR var effektiv og skånsom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...