Gå til innhold

Blir litt overrasket over hvor sjelden mange har sex..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke for å være nedlatende, men jeg forstår ikke helt at folk klarer å ha sex kun 1-2 ganger i mnd. Da hadde jeg seriøst klikka tror jeg..

 

Selv har vi sex 2-3 ganger i uka i gjennomsnitt, noen ganger har vi oss 3-4 dager på rad eller 2 ganger på en dag andre ganger kan det gå 4-5 dager uten.. men aldri mer enn en uke. Har vært sammen i 8 år og har 2 barn. Og sexlivet er bedre enn noensinne! Nå når barna er blitt litt større har sexlivet blomstret skikkelig igjen (yngste er 3 år), men det har alltid vært bra og regelmessig.

 

Er det vi som er uvanlige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror ikke dere er uvanlige nei, men dere mangler evnen til å se ting fra andre vinkler, og har problemer med å forstå at mennesker er ulike.

Jeg må innrømme at jeg synes synd på dem som ikke liker å lese, for selv elsker jeg det. Men jeg blir ikke overrasket.

 

Er det noen spesiell grunn til at det er folks sexliv som overrasker deg og ikke alle andre forskjeller? Hvor ofte man går på kino, hvor ofte har folk fisk til middag, hvilken musikksmak folk har, fristidsinteresser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ihvertfall et regelmessig og bra sexliv viktig i et forhold, det gir meg følelsen av å være nær min partner på en annen måte og får meg til å føle meg forelsket og betatt av han år etter år.. og det samme mener han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan det overraske deg at andre ikke er som dere?

 

"102 ganger i året

 

Ifølge en undersøkelse kondomprodusenten Durex gjennomførte i 2004, har nordmenn sex gjennomsnittlig 102 ganger i året, eller litt i underkant av to ganger i uka."

 

da er det like mange som har sex oftere enn dere som sjeldnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos varierer det.. Men jeg skal innrømme at det er jeg som "bestemmer" når vi skal ha sex.

Jeg har funnet ut at i tidsrommet rundt eggløsning så har jeg større lyst enn ellers... Da kan vi godt ha hver dag (Vi prøver ikke å få barn, tenker at det kansje er noe hormonelt som gir meg mer lyst), tidsrommet før mens er heller labert. Etter mens, er sexlysten sånn av og på.

Vi kan godt gå 2 uker uten sex, da ofte i perioden før mens, og så kommer jo mensen og da gjør vi det heller ikke..

 

Men er det andre som merker forskjell på sexlysten etter hvor i menssyklusen dere er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange grunner til at man ikke har sex like ofte som vellykkede HI.

For mitt vedkommende så sliter jeg for tiden noe sinnssykt med underlivssopp. Det har jeg gjort i månedsvis og ingen kur funker. Det sier vel seg selv at når man går rundt med konstant kløe og svie nedentil, så er det ganske så ubehagelig med noe aktivitet i det området...?

 

Andre har kanskje andre årsaker, det kan være at man er fornøyd, ikke har så voldsom libido, feks..? Er sliten, har unger som ikke sovner tidlig nok om kvelden, en travel jobb..? Hvem vet? Ikke du i alle fall.

 

Jeg har en venninne som ikke liker tomat og agurk, det synes jeg er rart, men hun om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir overasket over at du gidder å ofre dette en tanke hi. Du er fornøyd med ditt sexliv og det er jo kjempebra. Hvordan andre har det skjønner jeg ikke at du gidder å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt sex på 3 (TRE!!!) måneder! Grunnet praktiske årsaker. Nå sprekker jeg snart =P Trenger ikke sex mange ganger i uka, men dette blir altså for drøyt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...