Bebis Nr. 3 :-) Skrevet 25. juni 2011 #1 Skrevet 25. juni 2011 Er i uke 37+2 og i de siste dagene har det blitt skikkelig ille. Føler meg konstant kvalm. Det er liksom "tett" i hele spiserøret og helt opp i halsen. Har kjøpt Gavicon eller hva det heter på apoteket, men det smakte så stygt at det var umulig å få den ned !!! Noen som har noen tips??
emma og moi Skrevet 25. juni 2011 #2 Skrevet 25. juni 2011 LINK tabletter, fås på apotek. Plaget selv, var flere netter jeg bare måtte stå opp. Med disse tyggetablettene går det over med en gang, lifesaver!
Linnpija_88 Skrevet 25. juni 2011 #3 Skrevet 25. juni 2011 Her har verken gaviscon,link eller noe annet fungert. Helt til jeg prøvde Love hearts! Fungerer som bare det. Hvertfall vært et forsøk!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. juni 2011 #4 Skrevet 25. juni 2011 Jeg bruker Samarin, fåes kjøpt i vanlige dagligvarebutikker. Man skal ikke bruke det regelmessig over lengre perioder, men er det eneste som funker på meg. Gaviscon er ekkelt ja
Regnbuepiken Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 En spiseskje med tyttebærsyltetøy, enten rørt i melk eller alene og tygge mandler har hjulpet meg!
Bebis Nr. 3 :-) Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2011 Takk snille dere for gode forslag :-)
NostraStoria Skrevet 25. juni 2011 #7 Skrevet 25. juni 2011 Du greier å få ned Gavisconen hvis du drikker et par slurker vann med en gang etterpå. Det smaker vondt, men kun i de 2 sekundene som du svelger den. Tror kanskje jeg har blitt vandt med den, hehe. Tvinger den i meg siden den er det eneste som hjelper på meg!
shampoo Skrevet 25. juni 2011 #8 Skrevet 25. juni 2011 love hearts er best. og melk- og faktisk fløteis, om angrepet ikke er for sterkt,,,
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 26. juni 2011 #9 Skrevet 26. juni 2011 Melk hjelper litt, og av og til har det faktisk funket med en kokosbolle når alt annet slår feil! ;-) Ellers vil jeg virkelig anbefale akupunktur!
Klar for nr 3! Skrevet 26. juni 2011 #10 Skrevet 26. juni 2011 Jeg brakk meg veldig de første gangene jeg spiste gavicon, syns det var kjempe ekkelt og klarte ikke å svelge de ned, men ble vant til det etterhvert. de hjelper ihvertfall veldig for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå