Gå til innhold

Erfaringer med EasyWalker sky/qtro

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varer bag-delen? Vi hadde easywalker på forrigemann men det var i 2005. Synes bag-delen var liten, han vokste fort ut av den og sports-delen ble for stor i en overgangsfase. Ellers var den super! Enkel, lett i vekt, beskyttende på alle gode måter.

De nye modellene ser mye bedre ut mht størrelser på bag'en! Elsker de kule fargene. Ville du anbefalt den - og hvorfor??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143356082-erfaringer-med-easywalker-skyqtro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt begge modellene og er veldig fornøyde med begge...Men holder nok en knapp på qtro bare fordi jeg synes den er finere og har fotbrett :)) Bagen er jo den samme på disse vognene og den er en av de største på markedet. Målte bagen opp mot venninna mi sin simo duo og det var faktisk nesten så det var trangt til madrassen, så den har god plass!! :)

I tillegg liker jeg også at framhjulene på qtro.. De er mindre, men i forhold til mange andre med svingbare framhjul har vi ikke hatt noen problemer med å gå i terreng og snø...Vogna er lett og vi kommer like lett frem i snø som på butikken :) Jeg anbefaler virkelig denne på det sterkeste!!! :)

Jeg har besilt qtro, så jeg er også interessert i å høre flere erfaringer med denne vogna :)

i butikken fortalte de også at madrassen til qtro ikke får plass i simo eller emaljunga (som de solgte mest av), så de mente også easywalker har den romsligste bagen.

flere med erfaringer??

jeg har kjøpt qtro nå til tredje mann.

Jeg hadde teutonia til første, emmaljunga til andre, og jeg syns bagen til easywalker virker større enn begge de to! Gleder meg til å ta den i bruk :)

Vogna er vertfall kanon god! Har brukt sportsdelen litt til mellomste, og er kjempe fornøyd!

Vi har EW i både singel og søskenvogn, og vår lille gutt på 8 md har fortsatt plass i begge bagene på lengden. Problemet er heller at han vil opp å se og det er ikke så lett. Jeg angrer litt på at jeg kjøpte en vogn uten vendbar sportsdel, hadde det sist.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...