Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #1 Del Skrevet 25. juni 2011 Sånn ser det iallefall ut, (u)gresset er drøye halvmeteren høyt, og vi skal ha overtagelse uten megler tilstede.. Finnes det regler på sånt, eller må vi bare akseptere at selger gir faen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #2 Del Skrevet 25. juni 2011 Tror ikke det fins regler for sånt og jeg hadde gitt faen i å plukke på det og klipt gresset selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #3 Del Skrevet 25. juni 2011 her er gresset til langt over knærne på meg og jeg vet huseieren klippa for 3 uker siden så er ikke sikkert det er så lenge siden. men er det så farlig at dere må klippe gresset da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg syntes det bør være klippet... men velg dine kamper... er ikke verdt å skape en masse styr rundt. Kanskje det dukker opp andre ting som er viktigere å påpeke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #5 Del Skrevet 25. juni 2011 Mulig de fikser det til overtagelse, ellers hadde jeg sagt fra om det jeg. Evt ringt megler å hørt hva de synes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå